UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Как сделать вашу речь на работе убедительной

Как сделать вашу речь на работе убедительной

20.09.2007 8315

Вот лишь несколько рекомендаций, которые могут стать первыми шагами на этом пути. Прежде всего надо избавиться от иллюзии, что за пару часов или дней вы сможете полностью подготовиться к важной встрече или публичному выступлению. Безусловно, репетировать необходимо! Но наша речь – сложный механизм, и речевое поведение человека свидетельствует обо всем его «культурном багаже» в целом – эрудиции, интеллектуальных и эмоциональных особенностях.

На что действительно можно рассчитывать, так это на уверенное владение собственным голосом. Оно включает:

– глубокое дыхание;

– «правильный» темп речи: предпочтителен слегка замедленный, спокойный и размеренный;

– изменения интонации голоса соответственно содержанию произносимого, монотонность действует угнетающе;

– включение в свою речь пауз – одновременно как выразительного средства и возможности дать другим обдумать сказанное вами.

В разговоре тет-а-тет эффективно хотя бы демонстрировать заинтересованность (если уж никак не получается испытывать ее на самом деле). Не молчите, когда говорит ваш собеседник, – поддакивайте, кивайте, задавайте вопросы. Если же вам предстоит публичное выступление, главное – уверенность в себе. Легкое волнение вполне естественно, но вас не должно «трясти» – прибегните к испытанным способам, которые помогают немного успокоиться. Может помочь осознание того, что вы в принципе подготовлены.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору