UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Ринок праці України
  5. Как выглядят и работают офисы в других странах.

Как выглядят и работают офисы в других странах.

22.05.2007 208
Как выглядят и работают офисы в других странах.

Как выглядят и работают офисы в других странах.

22.05.2007     208
На Западе создание офиса начинается с того, что всесторонне продумывается рабочая зона. Еще не так давно ведущей была идея свободного пространства, когда весь отдел размещался в огромном зале. Сегодня работодатель учитывает индивидуальность сотрудника – каждое рабочее место отделяется специальными перегородками. В помещении обязательно наличие кондиционера. Усилиями западных менеджеров по персоналу создаются и поддерживаются правила корпоративной культуры. Продуман весь цикл: от первого прихода сотрудника на работу до выхода на пенсию. В наиболее развитых компаниях новичка встречают и в первый день проводят с ним экскурсию по предприятию, представляют коллегам, в обеденный перерыв он приглашается руководителем на совместный ланч. Делается все, чтобы человек почувствовал – к нему внимательны, его ждали. В нашей стране подобная практика только начинает делать первые шаги. За рубежом порядок офисной работы оговаривается заранее. В США 70% работников трудятся в режиме гибкого графика. Рамки рабочего дня, к примеру, от 8 часов утра до 9 вечера, но каждый сотрудник может варьировать приход – уход, исходя из 8 часового рабочего дня. В Израиле тоже распространен подобный график работы, он удобен тем, что позволяет человеку рационально использовать рабочее время и уделить внимание семейным делам. На входе в офис специальная система фиксирует время прихода и ухода, если сотрудник перерабатывает, то получает дополнительную оплату. В Украине некоторые работодатели тоже внедряют гибкий график работы. (c) Издание Работа+Карьера

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

↑ Вгору