Звісно, Jobs.ua не пропонує вам залишати свою роботу, але, коли подібні думки з’являються у вас, подумайте, що їх викликає.
Можливо, ви вже не перший рік працюєте у компанії та бачите те, що вона зростає, в той самий момент, як ви залишаєтесь без жодного руху у своїй кар’єрі. За такими умовами, слід чітко розуміти, що якщо підвищення не можливе, з яких-небудь причин, то слід дійсно думати про зміну роботи.
Маленька, та «неадекватна» теперішньому часу заробітна плата, яку вам не збираються підвищувати, також може стати суттєвим поштовхом для зміни вашого місця праці. Якщо ви спробували усі можливі методи й впевнилися у відсутності змін у цьому питанні – починайте свої пошуки.
Окрім зарплатні, такою причиною може стати й відсутність перспектив росту. Тому, хоч вам і підвищено платню за роботу, але ви залишаєтесь на той самій службовій посаді без вірогідності «руху вгору» - пробуйте шукати кращого.
Не менш важлива й наявність впевненості «у завтрашньому дні», яку ваша компанія може давати вам, а може й ні. Якщо є підозри що ви працюєте у «епізодичній компанії», мета якої власне збагачення без огляду на колектив працівників, також не слід залишатися там.
Відсутність поваги до всіх, хто працює на благо власника, теж привід для зміни роботи. Ви – вільна людина й тому, ваш труд повинен поважати кожний, хто має з цього свої «плюси».
Постійна та хронічна втомленість, яку викликає ваша робота, теж можливий привід щодо змін у вашому професійному житті. Розберіться, чому це відбувається, та коли відповідь – непомірні навантаження й зробити з цим нічого не можна, не зволікайте із рішенням щодо пошуку нової роботи.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».