UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваше здоров'я
  5. Компанії втрачають мільйони через недосип співробітників

Компанії втрачають мільйони через недосип співробітників

25.07.2021 324Автор: Лоліта Платошкіна
Компанії втрачають мільйони через недосип співробітників

Компанії втрачають мільйони через недосип співробітників

25.07.2021     324Автор: 

Повірити в це досить складно, але те, що роботодавці втрачають мільйони через недосип співробітник - факт. Канадські вчені продовжують більше детально вивчати вплив недосипу на мозок людини. А зараз вже за допомогою спеціальних онлайн тестів оточуючи й самі можуть оцінити свою логіку, прийняття рішень, розуміння мови. Але далеко йти не потрібно, ви напевно, й самі відчували вплив недосипу на ваш загальний стан: уповільненість розумових процесів мозку, уповільненість реакцій та реагування на зовнішні об'єкти, пригніченість загального стану, апатія, втомленість, лінькуватість, погана пам’ять. Але можна доповнити цей список й непомітними, на перший погляд, реакціями: зміна гормонального фону, погіршення якості шкіри обличчя, звичка поганого настрою, зниження імунітету.

За даними дослідження завищені ризики втомленості існують в наступних сферах: медицина, виробництво, робота за змінами, IT-сфера й робота на відстані, коли межі між роботою та відпочинком стираються. Так, наприклад, усіма нами відома компанія Procter&Gamble хоче провести цілий проєкт для своїх заводів в штатах Онтаріо та Огайо, де виробництва працюють за змінами. Таким чином дослідити, як програми зміни звичок сну будуть впливати на продуктивність обох виробництв.

Гарвардська медична школа вияснила, що треть американців не досипають вночі, через що компанії втрачають мільйони. Добре, що й в Україні роботодавці потроху визнають актуальність цієї проблеми й інвестують в спеціальні тренінги.

Як допомогти співробітникам боротися з недосипом

На перший погляд, завдання визначити, хто в компанії недосипає та розпочати роботу по усуненню цієї проблеми досить складно. Але з іншої сторони, що складного в тому, щоб на початку тижня давати всім співробітникам невеликий тест-опитування, включаючи туди питання про сон та його якість. Менеджер з персоналу також може витратити певний час на спостереження загального стану роботи співробітників з подальшою бесідою для виявлення проблем зі сном у робітників.

Всі ми бачимо прямий зв’язок з хорошим відпочинком та продуктивністю цього співробітника. Тому багато великих компаній й справді турбують про сон та відпочинок своїх підлеглих. Так компанія Google намагається оснастити свої офіси тренажерними залами, басейнами й, навіть, капсулами для сну. А ось в компанії Zappos кімнати для сну взагалі досить класичне явище. Саме тому й українські компанії більш дбайливо стали належати до особистого простору співробітників: вбудовувати зручні диванчики, зони відпочинку та ігор для розрядки.

Ну а якщо ви справді турбуєтесь про якість свого сну та бажаєте не переносити проблему недосипу на роботу, скористайтесь наступними порадами від Jobs.ua.

Як покращити якість сну

  1. Ліжко повинно бути зручне, але не надто м’яке.
  2. Дотримуйтесь одного й того ж самого часу сну.
  3. Краще за всього перед сном прогуляйтеся на свіжому повітрі або помедитуйте.
  4. Не завантажуйте шлунок на ніч.
  5. Відкладіть смартфон перед сном, бо білий колір світла в очі навпаки тільки стимулює активність мозку.
  6. Проконтролюйте, щоб в кімнаті було свіжо та прохолодно.

Не треба недооцінювати важливість сну, оскільки від цього залежить ваша результативність на роботі.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору