Корпоративи - невіддільна частина створення внутрішньої згуртованості та дружнього мікроклімату в колективі. Це потужний інструмент для компанії налагодити стосунки всередині колективу, підвищити її продуктивність і відчути кожному члену свою значущість. Проте в цьому році через введення воєнного стану в країні більша частина компаній відмовилися від гучних вечірок на Новий рік, деякі перенесли заходи на початок року. Не одні компанії вважають недоречним проведення корпоративів в цьому році, але й більшість робітників самі відмовляються від участі та проведення, адже війна досі продовжується і багатьох турбує провина вцілілого. Проте HR-менеджери компаній розуміє, наскільки всім потрібні подібні тімбілдінги й подібні корпоративні зустрічі, адже за рік війни нервова система вимагає рефлексії, розрядки й комунікації в більш вільних і нетипових обставинах. Але це не єдина причина “за”. Корпоратив здатен покращити внутрішні взаємовідносини членів команди, адже звичайна рутина негативно впливає на стосунки і не завжди є можливість в робочій обстановці приділити більше часу для вирішення. А це значить, що краще підібрати більш зручний формат проведення корпоративу, який буде прийнятний для всіх, ніж відмовлятися проти корисного івенту. Спробуймо підібрати декілька варіантів форматів корпоративів під наше сьогодення, що здатні замінити минулі формати проведення корпоративів.
Цікаві факти про те, як разом з воєнним становищем міняються і пріоритети українців.
Понад 70% українців вважали недоречним проведення новорічного корпоративу.
Хоча 50% все ж таки були за прикрасу офісу для святкового настрою.
42% підтримали проведення Сікрет Санти.
Досить практичний аргумент для того, щоб не проводити корпоративи є витрати на святкування, яким можна знайти краще застосування в цей час, адже ЗСУ постійно потребують нашої фінансової допомоги. Проте можна підібрати найкращий формат проведення і вдало ситуативно підлаштувати його під івент. Все більше українців віддавали пріоритет святкуванню в офісі або взагалі онлайн. Тому для відбору форматів проведення корпоративу слід підходити обачливо.
Одним із самих популярних форматів проведення корпоративних заходів є гібридний. Вона набула популярності в ковідні часи, коли довелось переходити частково в онлайн-роботу. І наразі, всі, хто не мають змогу перебувати в офісі: виїхали, захворіли, перейшли на дистанційну роботу, можуть бути присутніми на івенті через дистанцію. Причини популярності гібридних корпоративів у самих компаніях пояснюють тим, що люди скучили за живим спілкуванням. Тому все частіше в компаніях обирають проведення корпоративних заходів просто в офісі, або невеликих приміщеннях, замість шикарних банкетів в ресторані.
Найчастіше на таких вечірках відмовляються від гучної музики та веселих ведучих, даючи можливість колегам поспілкуватися у неформальній обстановці. Домашній формат зустрічі цілком доповне гібридний, де всі колеги зможуть спокійно поспілкуватися, не перекрикуючи музику та не "відмахуючись" від конкурсів.
Один з можливих форматів, особливо для великих колективів, є збір коштів на щось корисне для ЗСУ. Щоб збір пройшов цікавіше, можна запросити на свято артистів, що підтримають ідею благодійного (або частково) виступу. Можна також впровадити аукціон, виставку або ярмарку, щоб залучити більше коштів на потреби ЗСУ. Вхід на такий корпоратив може бути за квиток-донат, тощо. Можна не обмежувати власну фантазію й створити унікальний благодійний захід в межах колективу, поєднавши його зі святом. Це допоможе об’єднати людей навколо спільної, корисної справи й дасть змогу не перейматися з приводу власної совісті.
До речі, на найбільшому айті-корпоративі в Україні зібрали 9 500 000 грн. для ЗСУ, оскільки цього року ІТ-компанії відмовились від проведення звичних корпоративів взагалі. Все проводилось в форматі благодійного стріму. Метою події став збір коштів на закупівлю 365 джерел живлення для ЗСУ. Серед запрошених гостей на стрімі були Тарас Чмут, директор фонду «Повернись живим»; Андрій Павлів, засновник та CEO N-iX; Владислава Зацаринна, Head of Operations в DOU, а також гурти Latexfauna, Без Обмежень та Брати Гадюкіни. Тому це цілком робоча схема.
Можна також провести «Таємного Санту», відправивши подарунки одне одному поштою. Це допоможе кожному члену команди відчути святковий настрій і свою приналежність до колективу, попри відстань. І, звісно, подарунки приємні кожному.
Квести досі - очікуваний формат проведення корпоративу. Це може бути командне детективне розслідування, чи пошук якогось тематичного предмета, ситуативно підв’язаного під сьогодення.
Можна влаштувати жартівливу церемонію нагородження найкращих співробітників. Церемонія нагородження не обов’язково має відзначати реальні досягнення кожного у бізнесі. Зворушливе відео про ці місяці разом, красиві слайди з жартівливими номінаціями, які легко адаптувати до будь-якої команди, подяка одне одному за найменші дрібниці.
Не забувайте, що навіть звичайна зустріч із застіллям без якоїсь програми сприйметься позитивніше ніж поїздка в ресторан.
Корпоративний івент під час війни слід ретельно підготувати і продумати деталі. Якщо це зустріч наживо, обовʼязково продумати наявність генератора та укриття. Зараз популярні підземні банкетні зали, де можна залишатися на своїх місцях навіть під час тривоги. Якщо зустріч онлайн або гібридна, краще координацію довірити івенторам, які добре знаються на технічних моментах онлайн-заходів. Поганий неякісний зв’язок не повинен зіпсувати всім зустріч і дозволити нервувати в цей день.
І забудьте про феєрверки. Можливо, це звучить очевидно, але не всі це досі розуміють. Забудьте про феєрверки, петарди і будь-які інші піротехнічні засоби, що можуть викликати яскраві спалахи та видавати звуки, що схожі на вибухи. В Україні зараз мільйони людей мають посттравматичний синдром, до того ж під час війни це заборонено.
Найголовніше завдання для будь-якої компанії зараз — це адаптуватися. Не тільки з точки зору бізнес-процесів та стратегії, але й стосунків з командою. Бо робота — уже не просто робота: в кризових умовах кожна сфера життя має підтримувати нас. Тому не рекомендуємо вам відмовлятись від можливості гарно провести час – не найкорисніше рішення для нашого психологічного стану. Адже приємні та позитивні події важливі й потрібні для нас зараз. Однак, не варто вирішувати за весь колектив - проведіть опитування та дізнайтесь чого вони бажають в цьому році.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.