Корпоративне спілкування грає визначальну роль в організації та налаштуванню зовнішніх та внутрішніх процесів компанії. Під час війни корпоративне спілкування набуло нового змісту, але продовжує залишатися важливою складовою для успіху команди та ділових відносин з партнерами чи інвесторами.
Дослідження корпоративного спілкування в українських компаніях показало, що більша частина компаній не мають належних процедур комунікації всередині компанії, а менше ніж 30% співробітників скаржаться на неефективне ділове спілкування між співробітниками, що призвело до провалу різних починань та завдань.
Треба завжди пам’ятати, що на відміну від особистісного спілкування, корпоративне має певну мету: успіх та порозуміння команди чи результативність компанії. Розбираємось разом з Jobs.ua, як налагоджувати корпоративні комунікації.
Завдяки правильному корпоративному спілкуванню під час війни багато українських компаній змогли:
Щоб краще спілкуватися під час війни з колегами, керівництвом, клієнтами, партнерами, інвесторами потрібно
У спілкуванні з колегами керуйтесь здоровим глуздом. Багато хто з нас під час війни керуються емоціями, і це цілком зрозуміло, адже новини кожного дня розгойдують емоційну стабільність. Якщо помічаєте, що емоції беруть верх, краще візьміть тайм-аут та зробіть перерву чи вихідний день. Ні в якому разі не нагнітайте атмосферу в колективі, не нав’язуйте свою думку з того чи іншого приводу. Дайте собі абстрагуватися від новин і повертайтеся розвантаженим до роботи.
Надавайте перевірену інформацію та факти. Не ведіться на всі підряд пабліки та канали з новинами. Як показала практика, навіть трастові канали, можуть давати хибну інформацію, не перевіривши все до кінця. Краще оберіть декілька трастових державних каналів та спирайтесь на них.
Піклуйтесь про команду та цікавтесь їх справами, місцеперебування. З початку війни багатьом членам команд довелось покинути домівки, переїхати в безпечніші міста чи навіть країни. Чи в змозі команда існувати при цьому, розділена відстанями. Піклуйтесь про членів команди, підтримуйте зв’язки, цікавтесь їх справами, допомагайте, підтримуйте.
Плануйте спільну роботу, обговорюйте успіхи. Для всіх членів компанії дуже важливо відчувати цю доброзичливу робочу атмосферу команди. Продовжуйте збиратися на мітинги, обговорювати спільні плани роботи, успіхи, ділитися новинками вашої сфери. Це все підтримує колектив.
І, звісно, не забувайте про бізнес-етику в спілкуванні, що тільки підкреслює вашу професійність.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?