Корпоративне спілкування грає визначальну роль в організації та налаштуванню зовнішніх та внутрішніх процесів компанії. Під час війни корпоративне спілкування набуло нового змісту, але продовжує залишатися важливою складовою для успіху команди та ділових відносин з партнерами чи інвесторами.
Дослідження корпоративного спілкування в українських компаніях показало, що більша частина компаній не мають належних процедур комунікації всередині компанії, а менше ніж 30% співробітників скаржаться на неефективне ділове спілкування між співробітниками, що призвело до провалу різних починань та завдань.
Треба завжди пам’ятати, що на відміну від особистісного спілкування, корпоративне має певну мету: успіх та порозуміння команди чи результативність компанії. Розбираємось разом з Jobs.ua, як налагоджувати корпоративні комунікації.
Завдяки правильному корпоративному спілкуванню під час війни багато українських компаній змогли:
Щоб краще спілкуватися під час війни з колегами, керівництвом, клієнтами, партнерами, інвесторами потрібно
У спілкуванні з колегами керуйтесь здоровим глуздом. Багато хто з нас під час війни керуються емоціями, і це цілком зрозуміло, адже новини кожного дня розгойдують емоційну стабільність. Якщо помічаєте, що емоції беруть верх, краще візьміть тайм-аут та зробіть перерву чи вихідний день. Ні в якому разі не нагнітайте атмосферу в колективі, не нав’язуйте свою думку з того чи іншого приводу. Дайте собі абстрагуватися від новин і повертайтеся розвантаженим до роботи.
Надавайте перевірену інформацію та факти. Не ведіться на всі підряд пабліки та канали з новинами. Як показала практика, навіть трастові канали, можуть давати хибну інформацію, не перевіривши все до кінця. Краще оберіть декілька трастових державних каналів та спирайтесь на них.
Піклуйтесь про команду та цікавтесь їх справами, місцеперебування. З початку війни багатьом членам команд довелось покинути домівки, переїхати в безпечніші міста чи навіть країни. Чи в змозі команда існувати при цьому, розділена відстанями. Піклуйтесь про членів команди, підтримуйте зв’язки, цікавтесь їх справами, допомагайте, підтримуйте.
Плануйте спільну роботу, обговорюйте успіхи. Для всіх членів компанії дуже важливо відчувати цю доброзичливу робочу атмосферу команди. Продовжуйте збиратися на мітинги, обговорювати спільні плани роботи, успіхи, ділитися новинками вашої сфери. Це все підтримує колектив.
І, звісно, не забувайте про бізнес-етику в спілкуванні, що тільки підкреслює вашу професійність.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.