Заплановані, але невиконані завдання додають нам чимало прикрощів. Невиконані справи, наче Дамоклів меч, нависають над вузлом нерозв’язаних проблем і не дають нам спокою. Всім знайоме це відчуття дискомфорту, коли невиконані справи змушують лишатися після роботи чи брати її на вихідні, коли в ідеалі потрібно відпочивати.
Портал Jobs.ua пропонує добірку корисних порад для «лінивого планування» повсякденних справ. Спробуйте самі і переконайтеся в їхній ефективності.
В ідеалі планування справ повинне розпочинатися в понеділок вранці. Це означає, що ви складаєте список з кількох найважливіших справ, які потрібно виконати цього тижня. Дрібніші і менш значущі справи самі «підлипнуть» по дорозі, на них увагу сильно не акцентуємо.
Ну а до того моменту, як заплануєте найважливіші завдання, ви вже знатимете, з чого вам розпочати робочий день і робочий тиждень.
Багато людей помилково вважають, що цей діджитал-інструмент добре використовувати лише для фіксування зустрічей та дрібних нагадувань, як-от похід до магазину чи в перукарню. Але його можливості простягаються значно далі, особливо якщо ви привчите себе структурувати завдання за кольорами. Приміром, зеленим кольором – нагальні робочі справи, зустрічі тощо; синім кольором виділяєте побутові справи, а червоним – ті завдання, які мають строгий дедлайн.
Така «кольорова диференціація» повсякденних справ може значно полегшити вам життя.
Якщо опиратися на той факт, що реального робочого часу в стандартному 8-годинному графіку – години три-чотири, це означає, що за цей час виконати три важливі справи цілком по силам. Додамо сюди ще декілька менш значущих справ, і робочий день можна вважати повноцінним і продуктивним.
Але це не означає, що зробили три справи – і все, можна відпочивати і попивати каву решту дня. Натомість краще спробуйте влаштувати собі «тестову» неділю і перевірити з понеділка по п’ятницю свою реальну продуктивність та ефективність. А від результатів цього експерименту залежатиме, наскільки ви зможете оптимізувати свій робочий день. Оптимальний варіант тут – виконувати одні й ті справи в певні години, щоб привчати свій мозок до певного розпорядку.
Але регулярність – не означає монотонність. Не треба мислити в таких категоріях, інакше мозок «заскучає» і забуксує. І примусити його щось робити, відповідно, стане в рази важче.
«Ліниве планування» передбачає також, що ми привчаємо мозок не лише для щоденних справ, а й для вечірнього відпочинку. Це означає, що ввечері ми не беремося за справи, а відпочиваємо, проводимо час із сім’єю, йдемо на прогулянку чи переглядаємо нову серію улюбленого серіалу. Потрібно привчити організм до хорошого відпочинку, бо енергію для роботи потрібно звідкись брати.
Звичайно, не забуваємо про хороший сон, щоб ранкове планування справ минало бадьоро, а не перетворювалося в немислимий тягар.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.