UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Це важливо знати кожному
  5. Ліниве планування, або вчимося планувати справи так, щоб встигати їх виконувати

Ліниве планування, або вчимося планувати справи так, щоб встигати їх виконувати

6.03.2023 346
Ліниве планування, або вчимося планувати справи так, щоб встигати їх виконувати

Ліниве планування, або вчимося планувати справи так, щоб встигати їх виконувати

6.03.2023     346

Заплановані, але невиконані завдання додають нам чимало прикрощів. Невиконані справи, наче Дамоклів меч, нависають над вузлом нерозв’язаних проблем і не дають нам спокою. Всім знайоме це відчуття дискомфорту, коли невиконані справи змушують лишатися після роботи чи брати її на вихідні, коли в ідеалі потрібно відпочивати.

Портал Jobs.ua пропонує добірку корисних порад для «лінивого планування» повсякденних справ. Спробуйте самі і переконайтеся в їхній ефективності.

Плануємо справи на весь тиждень

В ідеалі планування справ повинне розпочинатися в понеділок вранці. Це означає, що ви складаєте список з кількох найважливіших справ, які потрібно виконати цього тижня. Дрібніші і менш значущі справи самі «підлипнуть» по дорозі, на них увагу сильно не акцентуємо.

Ну а до того моменту, як заплануєте найважливіші завдання, ви вже знатимете, з чого вам розпочати робочий день і робочий тиждень.

Чому варто користуватися Google Calendar?

Багато людей помилково вважають, що цей діджитал-інструмент добре використовувати лише для фіксування зустрічей та дрібних нагадувань, як-от похід до магазину чи в перукарню. Але його можливості простягаються значно далі, особливо якщо ви привчите себе структурувати завдання за кольорами. Приміром, зеленим кольором – нагальні робочі справи, зустрічі тощо; синім кольором виділяєте побутові справи, а червоним – ті завдання, які мають строгий дедлайн.

Така «кольорова диференціація» повсякденних справ може значно полегшити вам життя.

Щодня – три важливі справи

Якщо опиратися на той факт, що реального робочого часу в стандартному 8-годинному графіку – години три-чотири, це означає, що за цей час виконати три важливі справи цілком по силам. Додамо сюди ще декілька менш значущих справ, і робочий день можна вважати повноцінним і продуктивним.

Привчаємо себе до регулярності

Але це не означає, що зробили три справи – і все, можна відпочивати і попивати каву решту дня. Натомість краще спробуйте влаштувати собі «тестову» неділю і перевірити з понеділка по п’ятницю свою реальну продуктивність та ефективність. А від результатів цього експерименту залежатиме, наскільки ви зможете оптимізувати свій робочий день. Оптимальний варіант тут – виконувати одні й ті справи в певні години, щоб привчати свій мозок до певного розпорядку.

Але регулярність – не означає монотонність. Не треба мислити в таких категоріях, інакше мозок «заскучає» і забуксує. І примусити його щось робити, відповідно, стане в рази важче.

Вечір – для відпочинку

«Ліниве планування» передбачає також, що ми привчаємо мозок не лише для щоденних справ, а й для вечірнього відпочинку. Це означає, що ввечері ми не беремося за справи, а відпочиваємо, проводимо час із сім’єю, йдемо на прогулянку чи переглядаємо нову серію улюбленого серіалу. Потрібно привчити організм до хорошого відпочинку, бо енергію для роботи потрібно звідкись брати.

Звичайно, не забуваємо про хороший сон, щоб ранкове планування справ минало бадьоро, а не перетворювалося в немислимий тягар.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору