Ви погоджуєтеся з тим, що дотримання хороших звичок і набуття нових вмінь зробить життя якіснішим, а роботу – чим би ви не займалися – в рази приємнішою? Корисні звички формують нашу поведінку, а їхній результат – вчинки, які ми здійснюємо щодня. Jobs.ua підготували підбірку маленьких і корисних звичок, які за умови впровадження в життя здатні вирішити найбільші проблеми – як на роботі, так і поза нею.
Навички комунікації значно легше розвинути, ніж інтелект. Практикуйтеся, і вміння спілкуватися з людьми і знаходити з ними спільну мову різко підвищиться. Зайве говорити, які це переваги дає в житті, коли вмієш проводити переговори чи виступати на публіці. І власні зажими, страхи і комплекси нівелюються, і круг оточення розширюється. Це одна з важливих цілей насправді – чим більше соціальних зв’язків, тим більше можливостей ви отримуєте. А здавалося б – ну що там складного, вміння говорити? А про вміння говорити правильно, точно, лаконічно і переконливо мудреці і вчені вже тисячі років пишуть все нові і нові книги і дослідження.
Не потрібно завчати слово в слово свою публічну промову чи ті переконливі аргументи, які ви плануєте сказати партнерам по бізнесу чи важливим клієнтам. Якщо ви сильно хвилюватиметеся перед зустріччю, з голови легко вилетять усі завчені напередодні слова і жарти.
Не так турбуйтеся про слова, які скажете, як про своє самопочуття. Потурбуйтеся краще про настрій, який у вас повинен бути перед зустріччю. Легкий і піднесений настрій, щоб налаштуватися на потрібну хвилю – це найкращий подарунок від вас всім учасникам перемовин чи слухачам у залі. Почуваючись впевнено і піднесено, ви з легкістю знайдете потрібні слова, щоб донести свою позицію чи максимально вдало розкрити свою думку. Тому настрій – це те, про що варто потурбуватися найперше.
Ви маєте можливість мінімум два рази на день потренувати рівновагу… під час чищення зубів. Тренуючи вміння зберігати рівновагу, ви уникнете потенційних травм на роботі чи поза нею. Навіть підвернути ногу, не кажучи про щось серйозніше – це додаткові клопоти і фінансові витрати, згаяний час і нерви.
Пробуйте різні види спорту, шукайте щось своє. Біг, плавання, тренажерний зал і т.д. – вибір величезний. Цим ви не тільки будете підтримувати тіло у відмінному стані, а й збільшите коло спілкування. Про соціальні зв’язки ми вже згадували, наскільки це чудова і практична річ. Серед спортсменів-любителів ви зустрінете представників найрізноманітніших професій, а як це добре для вирішення робочих і побутових питань – товаришувати з таксистами, програмістами, менеджерами і торговими агентами.
Якщо ви хочете подружитися з кимось, але не знаєте, з якого боку підійти, скористайтесь наступною порадою: запропонуйте свою допомогу чи спільний проект, або навпаки – попросіть про допомогу. Тут вже треба діяти по ситуації. Але пам’ятайте, що люди люблять допомагати іншим. Їм лестить, коли їх просять взяти участь у важливому проекті. Використайте це собі та іншій людині на користь.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливою навичкою для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.