Давайте уявимо фантастичну ситуацію: вам запропонували роботу в будь-якій компанії світу. Яку компанію ви б обрали? «Яблучного» виробника телефонів чи пошуковий сервіс Google? Чи якусь іншу корпорацію?
Задумалися, так? І є над чим, бо скільки є в світі впливових компаній, справжніх титанів індустрії, без яких нам складно уявити ту чи іншу сторону нашого життя. Але журнал «TIME» полегшив нам завдання, зробивши те, що давно мав зробити: склав список із ста найвпливовіших компаній світу. Звісно, в цей список потрапили і Apple, і Google. І багато інших компаній, а за які саме заслуги, давайте з’ясуємо це разом із Jobs.ua.
Але спершу кілька слів про впливовість. Люди із пострадянського простору часто неправильно розуміють це поняття. Вірніше, розуміють під ним щось своє, а не те, що мається на увазі під цим поняттям в західному світі.
На пострадянському просторі «впливовість» – це про те, що компанія має вплив на політичні рішення, має владу змінити закони в догоду собі. А в західному світі впливовість («influential») – це про вплив на уми людей. Це про те, наскільки компанія націлена на створення нових брендів, наскільки є ініціатором інфоприводів. Тобто впливові компанії – це компанії, які у всіх на вустах, якими цікавиться суспільство і активно обговорює ті чи інші аспекти їхньої діяльності. Погодьтеся, різниця між цими двома тлумаченнями досить відчутна.
Отже, нижче представлений список найвпливовіших компанії світу, який журнал «TIME» склав на основі опитувань своїх фахівців – команди міжнародних кореспондентів та редакторів. В результаті утворилося п’ять категорій, у кожній від 16-ти до 22-х компаній. Зрозуміло, що всі компанії не вдасться згадати, але давайте пройдемося по всіх категоріях і оглянемо найцікавіші компанії.
Піонери, вони ж першопрохідці – нові компанії, які в короткий час змогли завоювати авторитет і продемонструвати свою життєздатність. В цю категорію ввійшла компанія Різ Візерспун Hello Sunshine, яка знімає серіали на основі книг-бестселерів. Бачили хітовий серіал від НВО «Велика маленька брехня»? А цей серіал, до слова, варто переглянути.
Tilray, канадська компанія-виробник медичного канабісу. Так, це цивілізований світ, де марихуана призначається в лікувальних цілях. Тому подбні компанії не лише заробляють пристойний капітал, а й мають значний вплив на уми людей.
Як не дивно, але найвпливовішою в цій категорії стала федерація баскетболу. NBA за останні роки не лише суттєво збільшила свої прибутки, а ще й пережила пандемію з мінімальними втратами. Також в цю категорію потрапив Twitter (за оновлення платформи) і Apple.
Netflix. Стрімінговий сервіс, який шалено виріс за останній рік, отримав своє місце завдяки своїм новаторським рішенням в «реорганізації Голлівуду». Карантин змінив правила гри в шоу-бізнесі, і такі компанії, як стримінгова платформа Netflix, почали творити нову історію в світі кінематографічного бізнесу.
Zoom. Присутність цієї компанії в цьому списку теж не дивує. Zoom заслужив це за створення віртуального місця для робочого офісу чи запальної вечірки.
В цю категорію ввійшли компанії, які знають у всіх куточках світу: Google, Walmart, Alibaba, Facebook. А найбільш впливовою компанію було визнано General Motors, яка рухається в напрямку «створення більш екологічного майбутнього» і серйозно орієнтована на випуск електромобілів.
Компанія Illumina – за декодування вірусу COVID-19;
Тесла – за їхні зусилля в напрямку електрифікації автомобільної індустрії;
Канадська компанія Shopify, лідер електронної комерції – за допомогу малому бізнесу.
Повертаючись до початку статті, яку б компанію обрали для роботи саме ви? Погодьтеся, тут є з чого вибрати, навіть з вищеназваних компаній.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.