Нещодавно портал з працевлаштування Jobs.ua пропонував з’ясувати, як швидко адаптуватися до нової роботи, якщо ви деякий час не працювали. А зараз давайте з’ясуємо, чи варто звертатися до роботодавця першим і проявляти ініціативу.
Наскільки потрібно проявляти ініціативу, якщо перебуваєте в пошуку роботи? Актуальність цього питання значно зросла останнім часом, тож важливо знати, коли подібна активність доречна, а коли – ні.
Якщо поцікавитися думкою HR-спеціалістів, дехто з них чесно зізнається, що їхня симпатія буде адресована кандидатам, які проявляють ініціативу. «У яких очі горять» – пам’ятаєте цей чудовий вислів? Якщо кандидат дійсно виявляє зацікавленість в компанії, у якій бажає працювати, це складно підробити. Особливо це стає помітним після репліки HR-спеціаліста, чи сам кандидат не має до нього запитань. Проявляючи на цьому етапі активність, кандидат без зайвих слів дає зрозуміти рекрутеру, що його дуже цікавить робота – і побудова кар’єри – саме в цій компанії. І навіть якщо такий кандидат чогось не знатиме, щось забуде від хвилювання, вибір ейчара може зупинитися саме на ньому.
Крім того, активність потрібно проявляти і під час розсилання резюме на релевантні вакансії, і після співбесіди, і навіть якщо відкритих вакансій у компанії немає. Розглянемо детальніше:
Але не забуваємо про те, що ставати набридливим і навіть сталкерити за компанією чи ейчаром – не ок. Проявити ініціативність і ввічливо нагадати про себе – це ок, а регулярно надокучати, телефонувати чи писати – зовсім ні. Такого кандидата радше занесуть в чорний список, аніж захочуть мати з ним справу.
Також не рекомендується проявляти надмірну активність, якщо вимоги у вакансії слабко корелюють з навичками, вказаними у резюме кандидата. Зрозуміло, що саме таку відповідь кандидат і отримає, якщо напише HR-спеціалісту і поцікавиться, чому його досі не запросили на співбесіду.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?