UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

6.12.2021 978
Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

6.12.2021     978

В одній з попередніх статей ми з’ясували, чому компаніям так важливо приділяти увагу ментальному здоров’ю співробітників. В даній публікації портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі конкретні кроки, як підтримувати ментальне здоров’я працівників на належному рівні.

Розвивайте емоційний інтелект і підтримуйте комунікацію

Пам’ятайте, що працівники компанії – звичайні люди. І, як і всі люди, ми схильні додумувати там, де відчувається певна недосказаність. Адже ми почуваємося безпечно тоді, коли відчуваємо, що з нами поводяться чесно і відкрито. Тому здоровий рівень комунікації і розвиток емоційного інтелекту серед працівників компанії – важливий інструмент впливу на їхнє ментальне здоров’я.

Тому на перший план виходить ефективне планування комунікаційної стратегії. Акцентуйте увагу на позитивних подіях, які відбуваються у вашій компанії:

  • Відповідальне ставлення працівників до роботи, привнесення з їхнього боку чогось нового та інноваційного в робочі процеси;
  • Вдале завершення чергового проекту;
  • Знаменні для компанії дати та річниці.

Підключайте емпатію

Приділяйте увагу стосункам менеджерів і рядових співробітників. Перегляньте свій стиль керівництва, з’ясуйте, чи достатній рівень емпатії у стосунках «керівник-підлеглий». Дайте відповідь на наступні питання:

  1. Скільки часу ви приділяєте на комунікацію із підлеглими? Який канал комунікації використовуєте найчастіше?
  2. Чи не порушуєте особисті кордони своїх працівників? Чи відомо вам як керівнику, коли співробітникам найзручніше спілкуватися з вами?
  3. Чи конфліктують між собою підлеглі? Що вам про це відомо? Які конкретні кроки плануєте здійснити, щоб звести конфлікти до мінімуму?
  4. Який рівень довіри у колективі? Наскільки охоче ваші підлеглі йдуть з вами на зворотній зв’язок? (детальніше про це в статті Причини, чому працівники не спілкуються з керівниками).
  5. Чи вдалося вам створити атмосферу взаємопідтримки в команді? Наскільки охоче ваші підлеглі допомагають один одному у вирішенні робочих питань?
  6. Ваші власні страхи і тривоги – чи відображаються вони на роботі колективу?

Підвищення психологічної обізнаності

Психоедукація – це пояснення і донесення до людей необхідної інформації про психічне здоров'я, психологічні негаразди та їх наслідки для особистості. Ваші співробітники повинні розуміти, що звернення за психологічною допомогою – це не ознака слабкості. І не марна витрата грошей, як подекуди прийнято вважати в нашому суспільстві. Влаштуйте інформаційну кампанію на предмет важливості турботи про власне ментальне здоров’я. Ваші працівники не повинні соромитися цього, тобто звертатися до психолога в разі потреби.

Програми підтримки ментального здоров’я

Поцікавтеся в працівників, яким оздоровчим практикам вони надають перевагу. Можливо, це йога, медитація, або ж практика майндфулнес. Мотивуйте їх займатися своїм фізичним здоров’ям, щоб знизити рівень повсякденного стресу. Можливо, співробітники виявлять ініціативу створити власну футбольну команду (як приклад). Допоможіть їм з організацією, підшукайте майданчик для тренувань. Влаштуйте змагання між підрозділами, щоб зміцнити командний дух.

Для таких програм не обов’язково виділяти великі гроші. Почніть з маленьких кроків, які не потребуватимуть значних фінансових витрат. Якщо почати вже зараз, результати в майбутньому вас приємно здивують.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору