В одній з попередніх статей ми з’ясували, чому компаніям так важливо приділяти увагу ментальному здоров’ю співробітників. В даній публікації портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі конкретні кроки, як підтримувати ментальне здоров’я працівників на належному рівні.
Пам’ятайте, що працівники компанії – звичайні люди. І, як і всі люди, ми схильні додумувати там, де відчувається певна недосказаність. Адже ми почуваємося безпечно тоді, коли відчуваємо, що з нами поводяться чесно і відкрито. Тому здоровий рівень комунікації і розвиток емоційного інтелекту серед працівників компанії – важливий інструмент впливу на їхнє ментальне здоров’я.
Тому на перший план виходить ефективне планування комунікаційної стратегії. Акцентуйте увагу на позитивних подіях, які відбуваються у вашій компанії:
Приділяйте увагу стосункам менеджерів і рядових співробітників. Перегляньте свій стиль керівництва, з’ясуйте, чи достатній рівень емпатії у стосунках «керівник-підлеглий». Дайте відповідь на наступні питання:
Психоедукація – це пояснення і донесення до людей необхідної інформації про психічне здоров'я, психологічні негаразди та їх наслідки для особистості. Ваші співробітники повинні розуміти, що звернення за психологічною допомогою – це не ознака слабкості. І не марна витрата грошей, як подекуди прийнято вважати в нашому суспільстві. Влаштуйте інформаційну кампанію на предмет важливості турботи про власне ментальне здоров’я. Ваші працівники не повинні соромитися цього, тобто звертатися до психолога в разі потреби.
Поцікавтеся в працівників, яким оздоровчим практикам вони надають перевагу. Можливо, це йога, медитація, або ж практика майндфулнес. Мотивуйте їх займатися своїм фізичним здоров’ям, щоб знизити рівень повсякденного стресу. Можливо, співробітники виявлять ініціативу створити власну футбольну команду (як приклад). Допоможіть їм з організацією, підшукайте майданчик для тренувань. Влаштуйте змагання між підрозділами, щоб зміцнити командний дух.
Для таких програм не обов’язково виділяти великі гроші. Почніть з маленьких кроків, які не потребуватимуть значних фінансових витрат. Якщо почати вже зараз, результати в майбутньому вас приємно здивують.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».