UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

6.12.2021 846
Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

6.12.2021     846

В одній з попередніх статей ми з’ясували, чому компаніям так важливо приділяти увагу ментальному здоров’ю співробітників. В даній публікації портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі конкретні кроки, як підтримувати ментальне здоров’я працівників на належному рівні.

Розвивайте емоційний інтелект і підтримуйте комунікацію

Пам’ятайте, що працівники компанії – звичайні люди. І, як і всі люди, ми схильні додумувати там, де відчувається певна недосказаність. Адже ми почуваємося безпечно тоді, коли відчуваємо, що з нами поводяться чесно і відкрито. Тому здоровий рівень комунікації і розвиток емоційного інтелекту серед працівників компанії – важливий інструмент впливу на їхнє ментальне здоров’я.

Тому на перший план виходить ефективне планування комунікаційної стратегії. Акцентуйте увагу на позитивних подіях, які відбуваються у вашій компанії:

  • Відповідальне ставлення працівників до роботи, привнесення з їхнього боку чогось нового та інноваційного в робочі процеси;
  • Вдале завершення чергового проекту;
  • Знаменні для компанії дати та річниці.

Підключайте емпатію

Приділяйте увагу стосункам менеджерів і рядових співробітників. Перегляньте свій стиль керівництва, з’ясуйте, чи достатній рівень емпатії у стосунках «керівник-підлеглий». Дайте відповідь на наступні питання:

  1. Скільки часу ви приділяєте на комунікацію із підлеглими? Який канал комунікації використовуєте найчастіше?
  2. Чи не порушуєте особисті кордони своїх працівників? Чи відомо вам як керівнику, коли співробітникам найзручніше спілкуватися з вами?
  3. Чи конфліктують між собою підлеглі? Що вам про це відомо? Які конкретні кроки плануєте здійснити, щоб звести конфлікти до мінімуму?
  4. Який рівень довіри у колективі? Наскільки охоче ваші підлеглі йдуть з вами на зворотній зв’язок? (детальніше про це в статті Причини, чому працівники не спілкуються з керівниками).
  5. Чи вдалося вам створити атмосферу взаємопідтримки в команді? Наскільки охоче ваші підлеглі допомагають один одному у вирішенні робочих питань?
  6. Ваші власні страхи і тривоги – чи відображаються вони на роботі колективу?

Підвищення психологічної обізнаності

Психоедукація – це пояснення і донесення до людей необхідної інформації про психічне здоров'я, психологічні негаразди та їх наслідки для особистості. Ваші співробітники повинні розуміти, що звернення за психологічною допомогою – це не ознака слабкості. І не марна витрата грошей, як подекуди прийнято вважати в нашому суспільстві. Влаштуйте інформаційну кампанію на предмет важливості турботи про власне ментальне здоров’я. Ваші працівники не повинні соромитися цього, тобто звертатися до психолога в разі потреби.

Програми підтримки ментального здоров’я

Поцікавтеся в працівників, яким оздоровчим практикам вони надають перевагу. Можливо, це йога, медитація, або ж практика майндфулнес. Мотивуйте їх займатися своїм фізичним здоров’ям, щоб знизити рівень повсякденного стресу. Можливо, співробітники виявлять ініціативу створити власну футбольну команду (як приклад). Допоможіть їм з організацією, підшукайте майданчик для тренувань. Влаштуйте змагання між підрозділами, щоб зміцнити командний дух.

Для таких програм не обов’язково виділяти великі гроші. Почніть з маленьких кроків, які не потребуватимуть значних фінансових витрат. Якщо почати вже зараз, результати в майбутньому вас приємно здивують.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору