UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Мотивація співробітників
  5. Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

6.12.2021 1013
Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

Підтримка ментального здоров’я працівників: конкретні кроки

6.12.2021     1013

В одній з попередніх статей ми з’ясували, чому компаніям так важливо приділяти увагу ментальному здоров’ю співробітників. В даній публікації портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі конкретні кроки, як підтримувати ментальне здоров’я працівників на належному рівні.

Розвивайте емоційний інтелект і підтримуйте комунікацію

Пам’ятайте, що працівники компанії – звичайні люди. І, як і всі люди, ми схильні додумувати там, де відчувається певна недосказаність. Адже ми почуваємося безпечно тоді, коли відчуваємо, що з нами поводяться чесно і відкрито. Тому здоровий рівень комунікації і розвиток емоційного інтелекту серед працівників компанії – важливий інструмент впливу на їхнє ментальне здоров’я.

Тому на перший план виходить ефективне планування комунікаційної стратегії. Акцентуйте увагу на позитивних подіях, які відбуваються у вашій компанії:

  • Відповідальне ставлення працівників до роботи, привнесення з їхнього боку чогось нового та інноваційного в робочі процеси;
  • Вдале завершення чергового проекту;
  • Знаменні для компанії дати та річниці.

Підключайте емпатію

Приділяйте увагу стосункам менеджерів і рядових співробітників. Перегляньте свій стиль керівництва, з’ясуйте, чи достатній рівень емпатії у стосунках «керівник-підлеглий». Дайте відповідь на наступні питання:

  1. Скільки часу ви приділяєте на комунікацію із підлеглими? Який канал комунікації використовуєте найчастіше?
  2. Чи не порушуєте особисті кордони своїх працівників? Чи відомо вам як керівнику, коли співробітникам найзручніше спілкуватися з вами?
  3. Чи конфліктують між собою підлеглі? Що вам про це відомо? Які конкретні кроки плануєте здійснити, щоб звести конфлікти до мінімуму?
  4. Який рівень довіри у колективі? Наскільки охоче ваші підлеглі йдуть з вами на зворотній зв’язок? (детальніше про це в статті Причини, чому працівники не спілкуються з керівниками).
  5. Чи вдалося вам створити атмосферу взаємопідтримки в команді? Наскільки охоче ваші підлеглі допомагають один одному у вирішенні робочих питань?
  6. Ваші власні страхи і тривоги – чи відображаються вони на роботі колективу?

Підвищення психологічної обізнаності

Психоедукація – це пояснення і донесення до людей необхідної інформації про психічне здоров'я, психологічні негаразди та їх наслідки для особистості. Ваші співробітники повинні розуміти, що звернення за психологічною допомогою – це не ознака слабкості. І не марна витрата грошей, як подекуди прийнято вважати в нашому суспільстві. Влаштуйте інформаційну кампанію на предмет важливості турботи про власне ментальне здоров’я. Ваші працівники не повинні соромитися цього, тобто звертатися до психолога в разі потреби.

Програми підтримки ментального здоров’я

Поцікавтеся в працівників, яким оздоровчим практикам вони надають перевагу. Можливо, це йога, медитація, або ж практика майндфулнес. Мотивуйте їх займатися своїм фізичним здоров’ям, щоб знизити рівень повсякденного стресу. Можливо, співробітники виявлять ініціативу створити власну футбольну команду (як приклад). Допоможіть їм з організацією, підшукайте майданчик для тренувань. Влаштуйте змагання між підрозділами, щоб зміцнити командний дух.

Для таких програм не обов’язково виділяти великі гроші. Почніть з маленьких кроків, які не потребуватимуть значних фінансових витрат. Якщо почати вже зараз, результати в майбутньому вас приємно здивують.

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


Часто шукають

↑ Вгору