UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. На допомогу HR
  5. Поради HR-ам: екстрена допомога команді під час війни

Поради HR-ам: екстрена допомога команді під час війни

18.09.2022 329Автор: Лоліта Платошкіна
Поради HR-ам: екстрена допомога команді під час війни

Поради HR-ам: екстрена допомога команді під час війни

18.09.2022     329Автор: 

Навіть під час війни HR-менеджери залишаються безцінними спеціалістами в команді. До їх звичайних повсякденних обов’язків та вимог додались ще й такі, що відповідають сучасним потребам нашого воєнного часу. Вони вимагають підбору нових інструментів та методів допомоги персоналу в ці непрості часи. Екстрена допомога HR-менеджера команді під час війни, яка вона?

Гострі проблеми команди під час війни

Як нам відомо, український бізнес спіткала купа неочікуваних непростих проблем, що підштовхнули керівників до прийняття непростих рішень:

  • скорочення штату команди задля збереження ресурсів,
  • зняття надбавок, скасування премій, додаткових виплат,
  • зміна сфери діяльності відповідно потребам нашого часу,
  • навіть закриття бізнесу чи зміна локації.

Все це хоч і не надломило бойовий дух в цілому, однак дозволило команді зневіритись. HR-менеджери помітили в командах наступні нагальні проблеми:

  • зменшення фінансової мотивації через фактичне зменшення заробітної плати та збільшення обов’язків,
  • порушення дедлайнів через розфокусування уваги, що спричинено кількістю воєнної інформації, синдромом провини вцілілого,
  • повільна робота команди через неякісне налаштування дистанційної роботи,
  • прокрастинація співробітників через вигорання та велику кількість волонтерської чи додаткової роботи.

Як допомогти команді під час війни

Від початку війни керівники компаній взяли на себе відповідальність скоротити штат команди, зменшити заробітну плату і ресурси, щоб мати змогу закривати фінансові питання. Цілком логічно, що такі категоричні дії повісили на багатьох співробітниках, що утримались на робочих місцях додаткові обов’язки - без них нікуди. Дуже важливо на етапі розподілу обов’язків розділити їх таким чином, щоб команда могла закривати їх, вкладаючись в дедлайни. Не дозволяйте перевантаження одного спеціаліста за рахунок інших. Не забувайте, що особисті та корпоративні цінності діють й під час воєнного періоду. А це: кар’єрні амбіції, більший прибуток компанії, щасливі клієнти та збільшення їх кількості, найкраща компанія на ринку, закриття особистих фінансових питань чи прагнень тощо.

Завдання HR-менеджера відновити цей місток сподівань співробітник в краще майбутнє, пояснити, що воно пов’язане з поточними успіхами та стараннями.

Велика кількість воєнної інформації вибиває з колії, зменшує увагу кожного члена і команди в цілому в результаті спостерігаємо порушення дедлайнів, зменшення темпу роботи тощо. Введення системи тайм менеджменту здатна виправити цю проблему. Дотримуйтесь самі та привчіть команду витрачати робочий час з розумом та бути в цей період максимально ефективними.

Повільна робота команди може також відбуватися й через неякісне налаштування всіх дистанційних процесів. Періодично перевіряйте та перепитуйте команду на скільки робочі процеси, техніка та інструменти, програми налаштовані відповідно, не творять перешкод в роботі. Уточнюйте, що на їх погляд можна покращити.

Пам’ятайте, що тільки через спілкування можна виявити проблеми команди чи окремих членів. Дізнатися про перевтому, вигорання тощо допоможуть рольові квести, міти чи корпоративні неформальні зустрічі. Намагайтесь при зустрічах поспілкуватися з кожним членом команди та дізнатися, що їх може турбувати.

Читайте також

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.


Часто шукають

↑ Вгору