Навіть під час війни HR-менеджери залишаються безцінними спеціалістами в команді. До їх звичайних повсякденних обов’язків та вимог додались ще й такі, що відповідають сучасним потребам нашого воєнного часу. Вони вимагають підбору нових інструментів та методів допомоги персоналу в ці непрості часи. Екстрена допомога HR-менеджера команді під час війни, яка вона?
Як нам відомо, український бізнес спіткала купа неочікуваних непростих проблем, що підштовхнули керівників до прийняття непростих рішень:
Все це хоч і не надломило бойовий дух в цілому, однак дозволило команді зневіритись. HR-менеджери помітили в командах наступні нагальні проблеми:
Від початку війни керівники компаній взяли на себе відповідальність скоротити штат команди, зменшити заробітну плату і ресурси, щоб мати змогу закривати фінансові питання. Цілком логічно, що такі категоричні дії повісили на багатьох співробітниках, що утримались на робочих місцях додаткові обов’язки - без них нікуди. Дуже важливо на етапі розподілу обов’язків розділити їх таким чином, щоб команда могла закривати їх, вкладаючись в дедлайни. Не дозволяйте перевантаження одного спеціаліста за рахунок інших. Не забувайте, що особисті та корпоративні цінності діють й під час воєнного періоду. А це: кар’єрні амбіції, більший прибуток компанії, щасливі клієнти та збільшення їх кількості, найкраща компанія на ринку, закриття особистих фінансових питань чи прагнень тощо.
Завдання HR-менеджера відновити цей місток сподівань співробітник в краще майбутнє, пояснити, що воно пов’язане з поточними успіхами та стараннями.
Велика кількість воєнної інформації вибиває з колії, зменшує увагу кожного члена і команди в цілому в результаті спостерігаємо порушення дедлайнів, зменшення темпу роботи тощо. Введення системи тайм менеджменту здатна виправити цю проблему. Дотримуйтесь самі та привчіть команду витрачати робочий час з розумом та бути в цей період максимально ефективними.
Повільна робота команди може також відбуватися й через неякісне налаштування всіх дистанційних процесів. Періодично перевіряйте та перепитуйте команду на скільки робочі процеси, техніка та інструменти, програми налаштовані відповідно, не творять перешкод в роботі. Уточнюйте, що на їх погляд можна покращити.
Пам’ятайте, що тільки через спілкування можна виявити проблеми команди чи окремих членів. Дізнатися про перевтому, вигорання тощо допоможуть рольові квести, міти чи корпоративні неформальні зустрічі. Намагайтесь при зустрічах поспілкуватися з кожним членом команди та дізнатися, що їх може турбувати.
Портал Jobs.ua розповідає, що потрібно знати про рукостискання в контексті ділового етикету.
В цій статті пропонуємо познайомитися з деякими цікавими способами заробітку, коли людина фактично заробляє гроші, не роблячи при цьому абсолютно нічого.
Розглянемо разом з Jobs.ua ще кілька цікавих професій гіпотетичного майбутнього, які зустрічаються на сторінках блискучого sci-fi роману «Сліпобачення» від визнаного майстра жанру канадського письменника Пітера Воттса.
В цій статті пропонуємо разом з Jobs.ua зануритися в міні дослідження футуристичних професій майбутнього, ще не створених, але в перспективі — цілком осяжних.
Поговоримо разом з Jobs.ua на таку делікатну тему, чи варто соромитися «простих» професій, як-от професія касира.