Проблема стресу на робочому місці стала ще актуальнішою під час війни, ніж до того. А останні роки, не забуваємо, теж потріпали нам нерви (хоча в порівнянні з війною це ніщо). То як позбавитися від гніву та злості на роботі, та ще й екологічно, щоб без алкоголю, сварок і конфліктів? Це можна зробити за допомогою паперу і ручки. З деталями цієї методики портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує ознайомитися нижче.
На перший погляд ця порада видасться вам досить банальною і не вартою увагу. Але не відмовляйтеся зопалу, спершу спробуйте. І пробувати потрібно саме тоді, коли відчуваєте, що злість, негатив та інші неприємні відчуття готові виплеснутися на оточуючих вас людей: колег, друзів чи просто випадкових людей, яким не пощастило опинитися поруч. Або навіть клієнтів, а втрата кожного клієнта в наш час – це нерозумно і нераціонально. Отже, берете декілька листків А4, берете олівця чи ручку – і вивантажуєте всю свою ненависть туди. Важливо не зупинятися, поки не «випишете» всю свою злість.
Мабуть, ви вже готові махнути рукою і забути про цю чудову пораду. Мовляв, нема часу займатися подібними дурницями. Але весь секрет полягає в тому, що ви пишете все що завгодно, не вибираючи слова і вирази, і це сприяє ще більший розрядці. Наприклад, можете писати щось на зразок: «Як же мене дістали ці кляті *** іранські мопеди, як мене дістав цей кремлівський *** дід, все життя через вас іде шкереберть!». І далі, і тому подібне. Хочете писати найгірші слова, які тільки знаєте – пишіть. Ця методика саме це й передбачає – щоб ці погані слова дісталися листкам паперу, а не були сказані в очі близьким людям, колегам, начальству. Щоб потім не довелося перепрошувати за зопалу сказане (чи навіть зроблене); а такі ситуації, не забуваємо, це додатковий стрес на додачу до всього іншого стресу, який відчувають зараз українці.
Давайте розберемося, чому це не марнування вашого часу, радше навпаки. Гадаєте, витратити десять чи навіть п’ятнадцять хвилин на подібне «розвантаження» – це багато і воно того не вартує? А що, якщо в такі моменти ви скажете чи зробите щось таке, про що потім доведеться пошкодувати? І в результаті на вибачення та нерви згається значно більше часу.
Яка альтернатива прокльонам та лайці на адресу кремля і всіх тих паскудних створінь, які розв’язали війну проти нашої країни? Спробуйте пригасити свої емоції за допомогою дудлінгу, механічного малювання закарлючок. Зазвичай дудлінг рекомендується як чудовий спосіб підвищення концентрації та уваги, для творчого натхнення та креативності. Але які часи – така й креативність. А не хочете виписувати закарлючки і маєте хист до малювання – вкривайте листки малюнками, і тут теж можете не вибирати, як-то кажуть, «слова».
Словом, терапевтичний ефект від таких занять гарантований. Спробуйте цей екологічний метод розрядки від негативу, і якщо він вам реально допоможе – обов’язково поділіться з друзями та колегами.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.