Що цікаво, кар’єру медійника можна збудувати навіть без профільної освіти. Що для цього потрібно, з’ясовував Jobs.ua.
Ви можете стати не лише журналістом чи редактором. Є ще продюсери, діджитал-стратеги, smm-спеціалісти, фотографи, PR-менеджери і не тільки. Можливо, вас приваблює робота зі звуком чи відео, або ж написання сценаріїв для відеороликів, освоєння монтажу. Дизайнери чи ілюстратори теж можуть працювати в медіа.
Словом, в медійному середовищі затребувані спеціалісти різного профілю. Що ближче до душі – на ту професію й орієнтуйтесь.
Але всі перераховані вище професії мають одну схожу рису, якщо прагнете працювати в медіа. Тут цінується вміння швидко обробляти інформацію, вміти виділяти головне, орієнтуватися в трендах та інформаційних потоках. Фактчекінг, тобто перевірка фактів – теж сюди. Без цього важливого вміння медійне джерело може швидко втратити довіру. Втратити – легко, чи не так? А от повернути цю довіру буде значно важче.
Корисні контакти в цій сфері дуже вирішують. Навіть якщо ваші друзі не є медійниками – швидше за все, вони знають когось, хто працює в медіа. Попросіть організувати вам зустріч, а на зустрічі розпитайте цю людину, як вона розпочинала свій шлях, що потрібно знати насамперед і т.д.
Якщо ви з великого міста, відвідуйте конференції та інші заходи, які організовують представники медіа. Запишіться на курси, які організовують великі медіа-компанії, дізнайтеся про можливість стажування в них. Навіть якщо на початках вас переслідуватимуть невдачі та відмови, ваш список корисних контактів суттєво виросте.
Спробуйте оживити свої сторінки в соцмережах цікавими дописами. Почніть вести свій блог, розповідайте там, що вас цікаво і в чому ви розбираєтесь. Запропонуйте благодійним організаціям допомогу у веденні та публікації дописів – так ви здобудете цінний досвід, та ще й зробите корисну справу. Коротше, в нашу цифрову епоху можна практикуватися на будь-яку медійну посаду, не полишаючи свій дім. Зручно, корисно і не треба нікуди йти.
Наповніть своє портфоліо успішними проєктами, які продемонструють ваші сильні сторони. Якщо немає потрібно досвіду – пропонуйте знайомим та друзям послуги безкоштовно – але за умови, що виконану роботу ви додасте до свого портфоліо. До речі, можна навіть додати посилання на свій блог чи сторінку в соцмережах з великою кількістю підписників, якщо така є.
Це ідеальний варіант, якщо прагнете працювати в медіа. Програми стажування дадуть вам той необхідний досвід, який згодом приведе в бажану професію і дозволить повноцінно заробляти. Поцікавтеся, які медійні компанії та установи у вашому місті готові стажувати новачків. Навіть у випадку невдачі як мінімум збагатиться ваше портфоліо.
І пам’ятаємо найважливіше – не сидіти на одному місці, склавши руки і нічого не робити. Так точно не вийде потрапити на роботу в медіа.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?