Мабуть, не знайдеться людини, яка не хотіла б займатися улюбленою справою, що заразом слугувала б достойним джерелом доходу. Якщо звернутися за порадою до найбагатших людей світу, вони в один голос скажуть – це цілком реально. Так само вважає мільярдер Рей Даліо. І щоб досягнути цієї мети, достатньо оволодіти всього лиш двома навичками. Розглянемо разом із Jobs.ua, що це за навички.
Американська преса називає цього харизматичного чоловіка «Стівом Джобсом в галузі інвестування». І недаремно, адже він є засновником компанії «Bridgewater Associates», яка керує активами на суму близько 138 млрд. доларів. Мільярдер виклав свої міркування, спостереження і досвід свого життя в книзі «Принципи: життя і робота», яка увійшла до списку бестселерів The New York Times. Рей Даліо – цікавий чоловік: він щодня займається трансцендентальною медитацією, і радить своїм підлеглим теж її практикувати.
Які ж його складові успіху? Рей Даліо стверджує: розвивайте креативність та гнучкість, якщо хочете мати пристойний дохід і займатися при цьому улюбленим заняттям, до якого лежить душа. Якщо ж ви не зовсім розумієте, як перетворити улюблену справу в стабільний прибуток – варто спробувати оригінальний підхід і застосувати творчі навички.
Рей Даліо радить наступне – зосередитися та добре поміркувати над тим, чи є щось таке, що вам дуже подобається, і що при цьому буде добре оплачуватися. А ще подумати над тим, як зробити так, що впровадити свій задум у життя. Не треба обмежувати себе в роздумах – потрібно вміти йти на компроміси. Чим людина розумніша, тим гнучкіше вона проявить себе в тій чи іншій ситуації. А додайте сюди креативний підхід – і успіх виявиться значно ближчим, ніж можна було подумати спочатку.
Рей Даліо притримується наступної думки: люди, які створюють великі речі, які працюють над грандіозними проектами, є не лише мрійниками, а й великими реалістами. Тому він пропонує тим особистостям, які хочуть досягти значного успіху і притягнути гроші у своє життя, стати «гіперреалістичними» і зрівняти пристрасть і роботу в правах. Мільярдер стверджує, що кожен з нас може обрати те заняття, яке дозволить зробити успішну кар’єру і принести гідний заробіток. Але буває так, що самому важко об’єктивно оцінити свої якості і нахили, оскільки домішується суб’єктивне бачення. Тому він радить в цій ситуації, що можна попросити близьких людей, які зі сторони зможуть підказати, які навички у вас розвинені краще.
Зрештою, попрацювати в будь-якому разі доведеться. Успіх і гроші не люблять лінивих, тому варто навчитися отримувати задоволення від роботи, якою займаєтеся. Нещодавно Jobs.ua писали, як «мислення зростання» може допомогти в досягненні мети. Подібний конструктивний тип мислення допоможе не лише позбутися обмежень у власному мисленні, а й навчитися знаходити креативний підхід до будь-якої справи. А якщо працювати з любов’ю і вкладати душу у своє заняття, успіх не забариться.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.