UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Работа в компании-лидере: плюсы и минусы

Работа в компании-лидере: плюсы и минусы

28.11.2007 2415

HR-бренд – это имидж компании, которая удерживает своим громким именем и положительной репутацией сотрудников – как настоящих, так и потенциальных. На первый взгляд кажется, что попасть на работу в высокобрендовую компанию очень непросто. Однако такие компании часто ищут персонал на не очень высокие должности. Заняв в HR-компании невысокую позицию, позже можно сделать и более интересную карьеру.

Преимущества работы в лидирующих компаниях:

• вы получите престижную запись в трудовой книжке;

• как правило, такие компании соблюдают законодательство и заботятся о своей репутации;

• в таких компаниях отработана гибкая система оплаты и премирования;

• есть возможность продвижения по карьерной лестнице;

• вам могут дать основы корпоративной культуры и профессиональных знаний, которые потом пригодятся в жизни.

Недостатки работы в раскрученных компаниях:

• зачастую на невысоких позициях в таких компаниях там не очень большие зарплаты;

• у сотрудников порой большой круг обязанностей, ненормированный рабочий день. Большие нагрузки компенсируются престижностью работы – и для некоторых работников эта компенсация может быть недостаточной;

• под видом корпоративной культуры там может царить однообразие, унификация. Вам, например, могут сказать: «У себя дома разговаривайте на каком угодно языке, а здесь извольте говорить правильно, без употребления разных словечек».

Родион Чепалов

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору