UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Діловий етикет
  5. Супровідний лист - сигнал рекрутеру діяти

Супровідний лист - сигнал рекрутеру діяти

16.10.2022 517Автор: Лоліта Платошкіна
Супровідний лист - сигнал рекрутеру діяти

Супровідний лист - сигнал рекрутеру діяти

16.10.2022     517Автор: 

Супровідний лист входить в низку офіційно-ділових документів рекрутингу. До речі, для багатьох роботодавців наявність супровідного листа не просто формальність, а правила ділового етикету, які також можуть багато чого сказати про вашу кандидатуру. Резюме вже складене і супровідний лист готовий, однак не поспішайте, перевірте останній ще раз.

Чи здогадувались ви, що завдяки супровідному листу ви можете справити враження на роботодавця ще до відкриття самого резюме чи портфоліо? Чи знали ви, що наявність супровідного листа робить вас конкурентним здобувачем? В будь-якому разі тепер ви знаєте, а значить час навчитися його складати.

Як скласти супровідний лист

Отже, супровідний лист - це додатковий документ до вашого резюме, що містить коротке роз’яснення чим ваші навички й досвід можуть стати в пригоді потенційному роботодавцю. Обсяг супровідного листа на відміну від резюме чи портфоліо сягає одного А4.

Якщо вам здалось, що супровідний лист повторює резюме, ви помилились, адже на відміну від усталеного шаблонного формату, супровідний лист дозволить вам в довільній формі написати про те, як ви сильно хочете працювати саме в цій компанії, а також докладніше розкрити свої наявні навички. А це значить, що такий документ здатен доповнити резюме і створити в уявлені роботодавця повну картину про ваші здібності.

Як ви вже могли здогадатися, супровідний лист має довільну форму, проте як основні складові частини можна виокремити:

Привітання, звернення, вступного абзацу, що пояснює ваші мотиви претендувати на вакансію.

Основна частина тексту, де ви можете акцентувати увагу роботодавця на вас і ваших найсильніших сторонах: навички, вміння, здібності. В цій частині можна дозволити собі написати про те, як ви мріяли працювати в цій компанії без усіляких незручностей. Можете розказати про свій попередній досвід, чим вас приваблює вакансія і чим ваші навички будуть корисними компанії.

Заключна частина документа, що повинна спонукати та підштовхувати роботодавця до дії написати вам, зв’язатися чи запросити на співбесіду.

Завершіть супровідний лист парою вдалих ефективних речень, подякуйте за прочитання листа і запропонуйте зв'язатися з вами — це те, що ми називаємо “закликом”. Та не забудьте додати додаткові дані для зв’язку крім імейла.

При складанні супровідного листа дотримуйтесь наступних порад, щоб не забувати важливі деталі:

  • Намагайтесь дотримуватись офіційного стилю мовлення.
  • На початку та в кінці документа звертайтесь до майбутнього роботодавця або рекрутера.
  • Розкажіть про ваші переваги та сильні сторони.
  • Напишіть, в чому вбачаєте ефективність та користь співпраці для обох сторін.
  • При написанні документа візьміть за основу вимоги до посади.
  • Будьте більш переконливими в оборотах. Замість “я б хотів спробувати”, “я б змогла”, пишіть “вмію”, “роблю”, “займаюсь” тощо.

Прямо зараз перегляньте своє резюме і супровідний лист. Чи впорались ви із завданням? Чи доповнюють ці два документи один одного та надають роботодавцю повноцінну інформацію про вас? При складанні супровідного листа також важливі сильні слова з вашого резюме, вони ефективно доповнять ваш текст.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору