Чи багато в сучасному суспільстві знайдеться людей, які можуть продуктивно працювати, користуватися благами цивілізації (інтернетом, ґаджетами) і не стресувати при цьому? Якщо вам важко зосередитися на роботі, ви через це нервуєтеся і стресуєте – ця стаття для вас. Можливо, деякі поради від порталу пошуку роботи і працевлаштування Jobs.ua стануть вам у нагоді.
Власне, а через що виникає стрес? Якщо ви навчаєтеся чи працюєте віддалено – та й не тільки віддалено, – безперечно, ви відчували, і не раз, як важко зосередитися на роботі чи навчанні. Так і кортить взяти телефон і погуглити останні новини, подивитися, що цікавенького з’явилося на фейсбуці і так далі. Усе це й створює стресову обстановку, бо час не завмирає на місці, а виконувати робочі задачі чи навчатися потрібно.
Полегшити життя дозволить принцип «цифрового мінімалізму». Це вміння організовувати свій онлайн-простір у такий спосіб, щоб усе необхідне було присутнє в ньому, а все, що відволікає, було відсунуте на другий план. Цього можна досягнути, якщо зможете правильно організувати свій онлайн- і офлайн-простір, а також впровадите деякі корисні звички.
Документацію і всі необхідні програми на ваших робочих ґаджетах організуйте так, щоб було складно відволіктися на сторонні речі. Робочі столи ноутбука і телефона повинні бути «кришталево чистими», щоб усі розважальні додатки були сховані подалі від очей. Якщо говоримо про телефон, це легше зробити: на основному екрані залишаєте усі важливі програми, решту – на другий екран. Окрім цього, візьміть собі за правило регулярно чистити «кіберсміття». Для цієї справи можна виділити декілька годин в місяць, щоб видалити непотрібні файли і додатки, перемістити фотографії в хмарне сховище тощо.
Звичайно, тут теж винайти велосипед не вдасться – просто дотримуйтеся кількох важливих рекомендацій. Якщо працюєте віддалено, обов’язково розділіть місця відпочинку і роботи. Якщо робочий стіл – значить, лише для роботи і навчання, якщо диван – для відпочинку і релаксу. Так вашому мозку буде легше переключатися між роботою та відпочинком. Для кращого занурення в роботу організуйте свій робочий стіл на свій смак. Комусь подобається ставити біля себе ароматизовані свічки, хтось поставить квіти чи милу дрібничку; головне, щоб це допомагало вам в процесі навчання чи роботи. Не забуваємо й про те, що утримувати порядок на робочому столі – теж важливо.
Якщо ви працюєте за комп’ютером і кладете телефон поруч, то хоча б перевертайте екран, щоб не відволікатися на сповіщення. І не думайте про те, що хтось у цей час напише щось важливе. Почекають. Ви зможете «чекнути» телефон під час перерви. До речі, один з чудових способів себе дисциплінувати – це регламентація робочого часу і відпочинку. Наприклад, працюєте 50 хвилин, а відпочиваєте 10 хв. Або ж працюєте 25 хвилин, а відпочиваєте 5 хвилин. Якщо зможете переключитися на такий режим роботи – ви здивуєтеся, наскільки зросте ваша продуктивність.
Як бачимо, рекомендації вкрай прості. Набагато складніше – дотримуватися їх щодня.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.