UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Це важливо знати кожному
  5. Цифровий мінімалізм: як продуктивно працювати і не стресувати, користуючись благами цивілізації

Цифровий мінімалізм: як продуктивно працювати і не стресувати, користуючись благами цивілізації

24.01.2022 452
Цифровий мінімалізм: як продуктивно працювати і не стресувати, користуючись благами цивілізації

Цифровий мінімалізм: як продуктивно працювати і не стресувати, користуючись благами цивілізації

24.01.2022     452

Чи багато в сучасному суспільстві знайдеться людей, які можуть продуктивно працювати, користуватися благами цивілізації (інтернетом, ґаджетами) і не стресувати при цьому? Якщо вам важко зосередитися на роботі, ви через це нервуєтеся і стресуєте – ця стаття для вас. Можливо, деякі поради від порталу пошуку роботи і працевлаштування Jobs.ua стануть вам у нагоді.

Цифровий мінімалізм, або бережемо себе від стресу

Власне, а через що виникає стрес? Якщо ви навчаєтеся чи працюєте віддалено – та й не тільки віддалено, – безперечно, ви відчували, і не раз, як важко зосередитися на роботі чи навчанні. Так і кортить взяти телефон і погуглити останні новини, подивитися, що цікавенького з’явилося на фейсбуці і так далі. Усе це й створює стресову обстановку, бо час не завмирає на місці, а виконувати робочі задачі чи навчатися потрібно.

Полегшити життя дозволить принцип «цифрового мінімалізму». Це вміння організовувати свій онлайн-простір у такий спосіб, щоб усе необхідне було присутнє в ньому, а все, що відволікає, було відсунуте на другий план. Цього можна досягнути, якщо зможете правильно організувати свій онлайн- і офлайн-простір, а також впровадите деякі корисні звички.

Організація онлайн-простору

Документацію і всі необхідні програми на ваших робочих ґаджетах організуйте так, щоб було складно відволіктися на сторонні речі. Робочі столи ноутбука і телефона повинні бути «кришталево чистими», щоб усі розважальні додатки були сховані подалі від очей. Якщо говоримо про телефон, це легше зробити: на основному екрані залишаєте усі важливі програми, решту – на другий екран. Окрім цього, візьміть собі за правило регулярно чистити «кіберсміття». Для цієї справи можна виділити декілька годин в місяць, щоб видалити непотрібні файли і додатки, перемістити фотографії в хмарне сховище тощо.

Організація фізичного простору

Звичайно, тут теж винайти велосипед не вдасться – просто дотримуйтеся кількох важливих рекомендацій. Якщо працюєте віддалено, обов’язково розділіть місця відпочинку і роботи. Якщо робочий стіл – значить, лише для роботи і навчання, якщо диван – для відпочинку і релаксу. Так вашому мозку буде легше переключатися між роботою та відпочинком. Для кращого занурення в роботу організуйте свій робочий стіл на свій смак. Комусь подобається ставити біля себе ароматизовані свічки, хтось поставить квіти чи милу дрібничку; головне, щоб це допомагало вам в процесі навчання чи роботи. Не забуваємо й про те, що утримувати порядок на робочому столі – теж важливо.

Які звички варто запровадити вже зараз, щоб ефективніше працювати і навчатися?

Якщо ви працюєте за комп’ютером і кладете телефон поруч, то хоча б перевертайте екран, щоб не відволікатися на сповіщення. І не думайте про те, що хтось у цей час напише щось важливе. Почекають. Ви зможете «чекнути» телефон під час перерви. До речі, один з чудових способів себе дисциплінувати – це регламентація робочого часу і відпочинку. Наприклад, працюєте 50 хвилин, а відпочиваєте 10 хв. Або ж працюєте 25 хвилин, а відпочиваєте 5 хвилин. Якщо зможете переключитися на такий режим роботи – ви здивуєтеся, наскільки зросте ваша продуктивність.

Як бачимо, рекомендації вкрай прості. Набагато складніше – дотримуватися їх щодня.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору