Для людини, яка втратила роботу, може початися складний період у житті. У такі моменти важливо проявити такт і розуміння, щоб не зронити фразу, яка може образити чи ранити до глибини душі. Пропонуємо вам з’ясувати, яких фраз краще уникати, щоб не образити людину, яка раптово втратила роботу.
Здавалося б, такою фразою співрозмовник намагається втішити і розрадити. Але ж це не так! Давайте не будемо забувати, що чимало людей в наш час (і в нашій країні) працюють не за фахом. І багато професій, особливо найсучасніших, взагалі не вимагають наявності диплому. Тому, вимовивши таку фразу, ви мимоволі знецінюєте весь попередній професійний досвід людини, яка втратила роботу. Згадайте про це, якщо в такій непростій ситуації на язик проситимуться саме ці слова.
Ще одна фраза, про яку варто забути в таких обставинах. Невже ви хочете, щоб людина дорікала собі, що вона декілька років працювала майже задаремно? Тут і до комплексу неповноцінності рукою подати, не кажучи вже про пошук більш пристойної роботи з достойним окладом. Особливо лицемірно така фраза звучить з вуст людини, яка сама непогано заробляє. Тому не змушуйте друга чи близьку людину почуватися неповноцінним, намагаючись «втішити» такою незлобивою, на перший погляд, фразою, але насправді – досить і досить болючою.
Якщо хочете ранити людину прямісінько в серце, а на додачу – смачно плюнути їй в душу, обов’язково скажіть ці слова. Якщо транспонувати сенс цієї фрази іншими словами, отримаємо ось таку токсичну і зловорожу фразу: «Насправді ти не заслужив того, щоб отримати цю роботу». А вживаючи словосполучення на кшталт «тобі пощастило», «тобі повезло», ви мимоволі натякаєте людині, що цю роботу вона отримала без зусиль. Ну, просто всміхнулася удача, от і все. Але ж не забувайте, що колишній роботодавець вашого друга чи знайомого міг дотримуватися іншої думки.
Тому такі слова краще притримайте при собі.
Попри численні прогнози, які професії втратять свою актуальність у майбутньому, а які – ні, ми не можемо знати цього напевно. І якщо вам дуже кортить зронити таку необережну фразу – можливо, краще спочатку ретельно ознайомитися із ринком праці, а вже потім висловлювати вголос свою думку, яка базується на фактах, а не на припущеннях.
Для початку спробуйте поставити себе на її місце. Які слова ви хотіли б почути в якості підтримки? Можливо, насамперед варто просто вислухати людину, а опісля закцентувати увагу на її сильних сторонах, на якостях її характеру, які допоможуть незабаром знайти нову роботу? Гадаємо, повестися у такий спосіб – це найкращий варіант у даній ситуації.
І якщо так трапилося, що з якоїсь причини ваша теперішня робота не відповідає усім вашим критеріям і побажанням, портал з працевлаштування і пошуку персоналу Jobs.ua у новому році бажає знайти роботу своєї мрії. Не опускайте руки, будьте наполегливими, і це неодмінно станеться.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.