На сьогоднішній день багато хто з психологів впроваджує в життя думку про позитивне мислення та позитивне налаштування в будь-якій діяльності. Але чи потрібен позитив в бізнесі та при виконанні робочих обов’язків? Спробуємо сьогодні дізнатися.
Позитивний настрій чи налаштування на якусь діяльність і справді надихає та надає впевненості. Так склалося, що більшу частину часу ми проводимо на роботі. Щоб мати настрій та бажання виконувати цю роботу, у робітника повинно бути натхнення та бажання. Саме позитивне мислення та налаштування допомагає впевнено та рішуче виконувати завдання на роботі та йти до мети.
Як позитивно налаштуватися на роботу
Ви точно погодитесь з тим, що позитивне налаштування людини залежить в більшій мірі від його настрою та внутрішньго гармонічного балансу. Саме тому необхідно слідкувати за позитивним настроєм з самого початку дня.
Складно сподіватися на позитивний день, якщо встав з самого ранку не з тієї ноги. Щоб уникнути поганого настрою, слід починати ранок правильно. Для початку встанови приємну але бадьору мелодію на свій будильник. Прокидася з улюбленою піснею в два рази приємніше. По-друге, сконцентруйся на позитивних думках. Наприклад, який чудовий день на вас чекає, попереду точно буде щось неймовірне, ви встигнете зробити все, що задумали на сьогодні. Не відмовляйтесь вранці від душу - можливість остаточно прокинутися. Тільки смачний сніданок принесе вам задоволення, тому купуйте ваші улюблені фрукти та побалуйте себе чимось смачненьким з самого ранку.
Відведіть дорозі на роботу окреме місце в позитивному налаштуванні. Для цього потрібно вийти з дому на роботу вчасно і насолодитись прогулянкою до роботи. Це ще бильше піднімить настрій та бажання працювати.
Щоб на робочому місці ви відчували себе впевнено на протизі всього дня, сплануйте його. Невеличкий письмовий план буде нагадувати вам про терміни та завдання на сьогодні. Це задає ритм роботи та дозволяє в спокійному темпі працювати та отримувати насолоду від завдань.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».