Робота продавця – це, свого роду, робота посередника між виробником і покупцем: надавати необхідний товар і отримувати за нього гроші. Спеціалізація у продавця може бути різною: в залежності від того, який товар він реалізовує – промисловий чи продовольчий.
З ростом торгової промисловості сьогодні збільшується і потреба в продавцях. Навіть з появою великої кількості інтернет-магазинів, затребуваність в продавцях не падає. Дану вакансію можна знайти на нашому сайті в рубриці «торгівля та продаж», де представлений широкий вибір пропозицій від роботодавців.
Крім того, що кожен продавець повинен досконало знати свою групу товару (його особливості, якість, різноманітність та ін.). В одязі в основному це розмірний ряд, склад і правила догляду можна прочитати на ціннику. У примірювальній продавці зазвичай допомагають підібрати потрібний розмір покупцеві. Або після примірки складають одяг по своїх позиціях в залі, а також поправляють одяг, який недбало висить. Потрібно бути комунікабельним, ввічливим, уважним і, що важливо, стресостійким. Це, безумовно, на всі якості, якими повинен володіти продавець, але одні з основних.
Продаві-консультанти (так останнім часом формулюють вакансію роботодавці) можуть підробляти касирами, або це входить в обов'язки даної вакансії, що обговорюється зі старшим менеджером на початковому етапі працевлаштування.
Посада продавця-консультанта зобов'язує мати охайний вигляд. Якщо необхідно переодягнутися, то краще це робити до початку роботи. Важливо сприяти всім своїм доброзичливим і охайним виглядом для створення приємної атмосфери покупцям.
Сьогодні в багатьох торгових компаніях і супермаркетах можна пройти навчання безпосередньо на робочому місці, де спочатку буде запропонована посада помічника продавця. При бажанні, звичайно ж, можна закінчити профтехучилище за даною спеціальністю або коледж, що дозволить в майбутньому далі розвиватися в цьому напрямку (закінчити інститут і рости по кар'єрних сходах).
У кожній професії є свої плюси й мінуси. У цій же головний ризик – це матеріальна відповідальність. До того ж робота продавця передбачає фізичні та психологічні навантаження, іноді напружені й складні умови. А ось успіх продавця безпосередньо пов'язаний з рекламою (оформлення вітрини або прилавка) та з умінням грамотно й культурно спілкуватися з покупцем.
Люди, які змушені на роботі постійно демонструвати ввічливу, офіційну посмішку і незмінно проявляти дружелюбність, ризикують своїм здоров'ям. Німецькі психологи на чолі з професором Дітером запф (Dieter Zapf) з університету ім. Гете у Франкфурті виявили, що «підроблена дружелюбність» призводить до депресії, стресу і знижує імунітет, а це, в свою чергу, може викликати більш серйозні захворювання. У дослідженні взяли участь близько 4 тисяч осіб, включаючи стюардес, продавців-консультантів, доглядальниць та інший обслуговуючий персонал. Тому, краще посміхаймося щиро й будьмо здорові!
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.