Уточнимо одразу – дистанційний працівник може виконувати робочі обов’язки не лише в стінах власного помешкання. Але в цій статті давайте поговоримо разом із Jobs.ua, які варіанти облаштування робочого місця може обрати працівник, який полюбляє працювати із власної квартири. Чи будинку.
Якщо однокімнатна квартира – звісно, вибір робочого місця невеликий. Це може бути робочий стіл в кутку кімнати, диван із ноутбуком на колінах, якщо вам хочеться попрацювати, скажімо так, «на розслабоні». Кухня – як не дивно, ще один чудовий варіант для вибору робочого місця. Особливо, якщо ви живете самі. І перекусити завжди можна, фактично не відриваючись від роботи, і сите урчання холодильника теж може налаштовувати на робочий лад. Звісно, не всіх.
Якщо кімнат дві, три, а то й більше – тут уже, зрозуміло, є де розгулятися. Обирайте місце із хорошим освітленням – біля вікна чи балкону, приміром. Багато світла – це важливий момент, адже при тривалій роботі очі втомлюються навіть за найкращим монітором. Ясна річ, це порада для людей, які працюють вдень; нічним працівникам натомість потрібно потурбуватися про якісну настільну лампу. Не шкодуйте на неї грошей, адже йдеться про здоров’я ваших очей.
Якщо ваш балкон чи лоджія засклені і утеплені – це теж чудові варіанти для вибору робочого місця. Звичайно, взимку вони повинні опалюватись, але для весни-літа-ранньої осені ви з комфортом працюватимете на балконі чи лоджії, не ставлячи біля себе обігрівач. Балкон дасть змогу «відсікти» ваше робоче місце від усієї квартири, а краєвид за вікном – якщо у вас дійсно чудовий краєвид за вікном, – цілком імовірно, надихатиме на нові ідеї. В будь-якому випадку, якщо вам для роботи потрібен тільки ноутбук і вай-фай, періодична зміна робочого місця, можливо, позитивно впливатиме на виконання робочих завдань. Пробуйте, експериментуйте.
Із власним будинком ситуація значно веселіша, чи не так? Тут ви дійсно можете розгулятися і проявити фантазію, як облаштувати робоче місце у власному помешканні. Приміром, якщо будинок двоповерховий, ви можете створити затишне місце під сходами. Уявіть собі – маленький кабінетик, доступ до якого маєте тільки ви. Двері зачиняються на замок, і ви можете не хвилюватися, що діти, пустуючи, потраплять на ваше робоче місце і випадково зіпсують важливі документи. Схожа ситуація трапилася із героями роману «Сяйво» Стівена Кінга, коли малолітній син Джека Торренса зіпсував його рукопис. Пригадуєте, що сталося, коли татко повернувся додому?
В будь-якому випадку, не забувайте замикати робочий кабінет, коли завершили працювати. Як і не забувайте поставити на пароль робочий ноутбук, якщо маєте маленьких дітей. Так, вони зроблять це не зі зла, але хіба вам від того буде легше, коли ви повернетеся додому після відвідин магазину, приміром, а в робочому кабінеті виявите розгардіяш, а на ваш ноутбук діти разом із іграми випадково закачають шкідливу програму?
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.