UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Гороскоп професій
  5. Високооплачувані диджитал-професії, які можна опанувати за 6 місяців

Високооплачувані диджитал-професії, які можна опанувати за 6 місяців

27.07.2023 670Автор: Лоліта Платошкіна
Високооплачувані диджитал-професії, які можна опанувати за 6 місяців

Високооплачувані диджитал-професії, які можна опанувати за 6 місяців

27.07.2023     670Автор: 

IT-сфера - одна зі стрімко розвиваючихся та затребуваних галузей, що вражає своєю стійкістю навіть під час війни. Вже доволі довгий час спеціальності IT-сфери - одні з найвисокооплачуваніших, тому багато молодих спеціалістів готові змінити свій фах на користь високооплачуваним IT-спеціальностям. А чому ні? Затребуваність на діджитал-спеціальності справді зростає, адже цифрові інструменти стають усе більш популярними, а самі професії цікаві та не вимагають багатьох років навчання. В середньому, щоб опанувати базовими для роботи навичками та вміннями достатньо 3-6 місяців навчання. Цього часу достатньо, щоб увійти в IT та зрозуміти, яка спеціальність підходить саме вам.

Вибір професій цієї галузі достатньо різноманітний. А найголовніше, при виборі спеціальності для себе - щоб обрана професія відповідала вашим здібностям, бажанням і кар’єрній стратегії в довгостроковій перспективі, а також допомагала реалізувати ваш внутрішній потенціал, заряджала та наповнювала. Адже будуючи кар’єру, обирайте спеціальність, що впершу чергу буде реалізовувати ваш внутрішній потенціал, а затребувана сучасна професія завжди знайдеться. Тож обирайте спеціальність за напрямом, що ближчий вашому внутрішньому поклику.

Високооплачувані диджитал-професії

Напрямок розробки

Напрямок, що відповідає за створення вебсайтів, застосунків для мобільних пристроїв, ігор тощо. Він охоплює верстку сторінок, роботу з клієнтською та серверною частиною, конфігурацію серверів тощо. При цьому напрямок охоплює широку базу спеціальностей:

Frontend-розробник. Спеціаліст, що займається розробкою інтерфейсу користувача, тобто тієї частини сайту або програми, яку бачать відвідувачі сторінки. Головне завдання фронтенду розробника — перевести готовий дизайн-макет у код так, щоб все працювало відповідно.

Backend-розробник. Спеціаліст, що відповідає за внутрішні процеси додатків та сайтів, вибудовує обмін даними, знаходить системи для управління та зберігання інформації, забезпечує високу продуктивність за мінімальної кількості збоїв.

Full Stack Developer - це універсальний програміст, який може з нуля розробити функціональний продукт. Такий фахівець розуміється як на Back-end, так і в Front-end. Тому часто попит на цю професію в сучасних компаніях стає дедалі більше. Разом з ним збільшується і заробітна плата.

диджитал-спеціалісти

Але заробітна плата залежить ще й від рівнів: Junior , Middle, Senior, а також від мов програмування, якими вони володіють.

Напрямок менеджменту
Напрямок диджиталу настільки різноманітний, впевнитись в цьому можна тим, що сфера потребує не лише безпосередньо у виконавцях, а й фахівцях, що знаються та аналізують ринок, розробляють стратегії, планують та контролюють роботу команди. За цей напрямок відповідає менеджмент.
Проєктний менеджер. Людина, яка відповідає за весь проєкт, знає його напам'ять та майстерно працює з командою, організовує та контролює всі етапи проєкту: від ідеї до підбиття підсумків. Підбирає команду, підрядників, координує їхню роботу, тримає зв’язок із замовником. Середня зарплата такого спеціаліста: 2100$.
Продуктовий менеджер. Експерт, що повністю контролює процес і несе відповідальність за створення нового продукту. Ще його називають продукт-менеджером, менеджером або директором із продукту, або просто продактом.. Продукт-менеджер - це людина, яка генерує ідеї, від яких залежать прибуток та перспективи розвитку організації. Знання та навички продукт-менеджера знаходяться в різних площинах: він вміє не тільки організовувати рекламні акції та просувати товар, а й розуміється на технології виробництва. Його середня заробітна плата: 3500$.
Продуктовий аналітик. Спеціаліст, що збирає та аналізує дані щодо поведінки користувачів чи покупців, щоб відповісти на питання, як розвивати продукт. Професія нова, пов'язана з бізнес-аналітикою та Big Data. Вона підійде тим, хто цікавиться математикою та інформатикою. Середня зарплата таких спеціалістів: 2550$.

Напрямок дизайну
Завдяки розвитку технологій з’явився диджитал-дизайн, що об’єднав різних спеціалістів на стику галузей дизайну та технологій, а це спеціальності:
Вебдизайнер. Веб-дизайн - це галузь веб-розробки й різновид дизайну, спрямована на створення візуальної мови між користувачем та компанією, що надає послугу чи продукт. Веб-дизайнери створюють структуру веб-сторінок, продумують зручний функціонал і займаються художнім оформленням проєкту.
UX/UI-дизайнер. Це фахівець, що займається проєктуванням користувацьких інтерфейсів. UX-дизайнер відповідає за користувацький досвід і юзабіліті, UI-дизайнер — за інтерфейс користувача, тобто візуальне уявлення.
Графічний дизайнер. Людина, що займається створенням фірмового корпоративного стилю компанії, або айдентики фірми, тобто розробки логотипу, колірної гами, шрифту та інших речей. Щоб стати графічним дизайнером, треба освоїти основи живопису і малюнка, колористики й композиції, види та жанри графіки й графічних технік, роботи зі шрифтами, типографіку, опанувати професійними програмами для графічного дизайну.
Моушн-дизайнер. Спеціаліст, що створює анімаційну графіку, тобто зображення, що рухається. Цей інструмент застосовують у рекламі, презентаціях, трейлерах до фільмів, заставках телепередач.
Гейм-дизайнер. Фахівець, який відповідає за створення правил гри та координує роботу всієї команди розробників. Найближча аналогія схожої професії кіноіндустрії — режисер. Коло обов'язків досить широке. Геймдизайнери не малюють безпосередньо для гри, для цього є художники. Але геймдизайнер повинен вміти однозначно донести свою думку до команди, а картинка найчастіше точніша за слова.

Напрямок маркетингу
SEO-фахівець. Спеціаліст, що займається просуванням сайту в пошукових системах та виводить їх у лідери пошукової видачі.
SMM-менеджер. Просуває компанії, бренди чи експертів у соціальних мережах: залучає аудиторію, взаємодіє з нею та підвищує її лояльність до компанії/продукту.
Копірайтер. Створює рекламні тексти, слогани, сценарії для відеороликів, нативну рекламу тощо.
Диджитал-маркетолог. Спеціаліст, що вміє просувати товари/послуги в інтернеті: досліджує ринок, розробляє стратегію просування, залучає клієнтів, виводить продукцію на певний рівень за допомогою реклами, SEO, контенту й інших маркетингових інструментів. Медіана зарплат: 1285$
PPC-спеціаліст. Запускає, контролює та аналізує рекламні кампанії в інтернеті, опрацьовує цільову аудиторію бренду, аналізує її інтереси та визначає потреби.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору