Як дізнався Jobs.ua, перевірки підприємств, що почалися згідно з розпорядженням прем’єра Гройсмана, вже мають певні результати.
Нагадаємо, що пан Гройсман доручив здійснити ряд перевірок вітчизняних компаній, у своїй більшості з будівничий сфери, на момент виявлення працівників, що працюють поза оформленням їх належним чином.
Така інформація спричинила справжній «бум оформлень», й деякі підприємства «нарощують» штати, просто у геометричній прогресії.
Наприклад, тільки з 5 днів перевірок, кількість оформлених працівників сягнула та перебільшила показники за весь місяць вересень! Так, у будівельний сфері таких працівників, у зрівнянні з вереснем ,стало більш ніж у 2,6 рази, у сфері торгівлі – у 3,6 рази, у напрямку гостинного та ресторанного бізнесу – у 5 разів.
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.