Як дізнався Jobs.ua, перевірки підприємств, що почалися згідно з розпорядженням прем’єра Гройсмана, вже мають певні результати.
Нагадаємо, що пан Гройсман доручив здійснити ряд перевірок вітчизняних компаній, у своїй більшості з будівничий сфери, на момент виявлення працівників, що працюють поза оформленням їх належним чином.
Така інформація спричинила справжній «бум оформлень», й деякі підприємства «нарощують» штати, просто у геометричній прогресії.
Наприклад, тільки з 5 днів перевірок, кількість оформлених працівників сягнула та перебільшила показники за весь місяць вересень! Так, у будівельний сфері таких працівників, у зрівнянні з вереснем ,стало більш ніж у 2,6 рази, у сфері торгівлі – у 3,6 рази, у напрямку гостинного та ресторанного бізнесу – у 5 разів.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?