Як тільки в компанії з’являється новий робітник, то він з самого початку вмотивований приходити на роботу вчасно. Але рутинні повсякденні задачі втомлюють спеціаліста та примушують лінуватися та запізнюватися на роботу. Якщо роботодавець не ставить вчасний прихід на роботу за обов’язкове правило, то рано чи пізно це питання постає гостро. Тому вихід - одразу встановлювати правила в компанії, порушення яких веде до відповідальностей та покарань.
Досвідчений роботодавець напевно виробив вже свою методику покарання та заохочення, яка працює відмінно. Але якщо ви тільки вивчаєте на практиці роботу методик заохочення та покарання, то саме в сьогоднішній статті дізнаєтесь, які будуть працювати найбільш ефективно.
Штрафи за запізнення завжди працюють відмінно. Якщо ви з самого початку встановили подібне покарання, то валюта може бути різною. Це може бути як фінансовий штраф в загальну скарбничку компанії чи трудова допомога. Наприклад, прибирання в кабінеті. Краще з подібними штрафами ознайомити співробітників ще в перший день роботи. До речі, одразу продумайте відповідальних. Можливо це будете ви, тоді вам потрібно принципово приходити вчасно та не запізнюватись. Ви також можете встановити спеціальну програму, яка буде відстежувати роботу колективу та кожного окремого працівника.
Ще однією мотивацією до вчасного приходу можуть стати щоденні наради або мітинги, відвідування яких обов’язкове. Назначте дні та час зустрічей. Це забезпечить вам вчасний прихід колег.
Не забувайте, що власний приклад теж працює відмінно. Підтримайте власний колектив власними вчасними приходами і це підштовхне колектив не відставати від свого лідера.
Найкращим способом вирішити проблему запізнень з колективом «без бою» та додаткових фінансових витрат - це, звісно, домовитись про відпрацювання тих годин, які ви запізнились. Ви можете встановити відпрацювання як в той самий день, так і за домовленістю, але для цього необхідно заздалегідь обговорити коли ви і скільки відпрацюєте.
Привчайте колег до вчасного приходу на роботу та вмійте їх на це вмотивувати.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».