UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як підвищити продуктивність на роботі

Як підвищити продуктивність на роботі

21.08.2019 672
Як підвищити продуктивність на роботі

Як підвищити продуктивність на роботі

21.08.2019     672

Коли довго засидівся на одному місці, виникає логічне запитання: а чи не занадто мало сил я витрачаю на виконання своїх посадових обов’язків? Можливо, варто подумати, як підвищити продуктивність праці? Відповідь на це питання буде у кожного своя. Одні вважатимуть, що викладаються по максимуму, але їх недооцінюють, а інші поцікавляться методами, які дозволять збільшити свій ККД. Якщо ви відноситесь до другого типу і вирішили з якихось причин підвищити продуктивність праці на роботі, пропонуємо кілька корисних рекомендацій.

Поради від професіоналів, які викладаються на 100%

Для початку розберемо, що таке «продуктивність»? Найчастіше під цим визначенням мається на увазі результативність. Іншими словами – це міра, що визначає кількість виконаних дій за одиницю часу. Важливо розуміти, що це не вроджена риса, а характеристика, яку можна набути і розвинути. Кожен при бажанні здатний підвищити свою продуктивність. Розглянемо деякі популярні методи.

Правильні критерії оцінювання продуктивності

Деякі співробітники вважають за краще визначати результативність своєї діяльності за кількістю годин, які вони провели на робочому місці. Але цей варіант давно в минулому. Сьогодні цінність співробітника визначається результатом його роботи, а не кількістю часу, який він провів на роботі. При цьому швидкість має важливе значення. Уявіть проект, на виконання якого пішло кілька місяців, а в результаті він виявився провальним. Порівняйте його з роботою, виконаної за кілька днів, що принесла значно більший результат. При якому варіанті час витрачено більш продуктивно?

распределение рабочего времени

Методичний розподіл завдань за ступенем важливості

Кожен новий день потрібно починати з перерахування основних видів діяльності і приблизного часу, який доведеться витратити на їх виконання. Далі завдання треба розподілити за пріоритетами, на перші місця виділивши найбільш важливі за значенням. Напевно, є завдання, на реалізацію яких будуть потрібні тижні або навіть місяці. Їх потрібно чергувати з простішими і менш важливими роботами, щоб давати собі трохи відпочивати від однотипної діяльності.

Намагайтеся менше приділяти уваги дрібницям

Щоб підвищити продуктивність уникайте соціальних мереж і порожніх розмов. На них йде багато часу, а робота при цьому стоїть на місці. Прагніть також менше уваги витрачати на дрібниці, які не мають особливого значення. Наприклад, на розбір пошти не варто витрачати більше 5 хвилин на годину. При цьому не відволікайте з відповіддю. Краще відразу вирішити питання і не повертатись до нього повторно.

Важливо! Коли треба буде виконати великий проект, його реалізацію слід розділити на кілька етапів. При завершенні кожного з них, можна відчути полегшення. З’являється впевненість у тому, що навіть великий проект можна поступово реалізувати. З невеликих частин складається ціле.

Починайте велику справу з кінця

Щоб реалізувати проект люди часто збирають великий обсяг інформації, яку потім важко структурувати. Якщо ж почати від зворотного, результат отримати набагато простіше. Для цього приблизно уявіть, що повинно вийти в кінці, і від цього треба відштовхуватися, а за необхідності – трохи відкоригувати. Такий варіант дозволить заощадити набагато більше часу і сил.

Плануйте свою роботу в голові

Перш ніж приступити до виконання першочергових завдань, слід добре все продумати. Аналіз – це один з обов’язкових атрибутів успіху. Важливе значення також має відпочинок. Час, який витрачено на обдумування поставлених завдань, дозволяє переосмислити роботи, побачити більш ефективні шляхи вирішення або ідеї для отримання запланованого результату.

формируйте правильные привычки

Формуйте корисні звички

Майте під рукою кілька ідей, що полегшують виконання рутинних завдань. Наприклад, продумайте гардероб на тиждень наперед або щопонеділка складайте план на тиждень. Свій власний алгоритм можна виробити по відношенню до проекту або завданням, які вимагають оперативного вирішення. Яскравим прикладом може стати те, як президент Барак Обама збираючись до відрядження брав по кілька однакових ділових костюмів для зустрічей.

Про справи думайте тільки на робочому місці

Припиняйте працювати і аналізувати проекти, як тільки переступаєте поріг власного будинку. Не варто брати з собою ділові папери або інші документи, щоб розібратися з ними вдома. Такий підхід зменшує кількість вільного часу і зводить користь від відпочинку до нуля. Зібравшись з силами, наступного дня простіше вирішувати нові справи.

Замість висновку

Ефективність і продуктивність людини залежить не тільки від її зібраності і підходу до виконання робочих обов’язків, а й від типу особистості. Наприклад, одні показують хороші результати, коли оточені однодумцями. Іншим для підвищення продуктивності потрібна комфортна атмосфера і самотність. Пропонуємо кілька рекомендацій для особистостей з різними характерами:

  • інтровертам: щоб максимально підвищити продуктивність діяльності, необхідно уважно підбирати людей, які входять в найближче оточення. Віддайте перевагу спілкуванню «тет-а-тет». Це можна зробити за допомогою робочого чату або ж, домовившись про приватну зустріч безпосередньо з людиною, від якої залежить реалізація конкретного завдання або проекту;

Важливо! Віддавайте перевагу тій роботі, що вимагає зосередження і глибокого осмислення питань. Щоб не виникало протиріч з начальством, про це потрібно повідомити завчасно.

  • екстравертам: для таких особистостей робота в тиші може стати справжньою мукою. Музика і базікання на задньому фоні можуть стати хорошим варіантом для натхнення. Якщо ж потік ідей вичерпався, попрацюйте у кафе або прогуляйтеся вулицею. Зміна оточення допомагає наповнитися силами. Будьте ініціативними, але не допускайте перенапруги. Практикуйте спілкування з новими людьми і давніми знайомими. Особливо це актуально для людей, які працюють віддалено;
  • амбівертам: за статистикою, до цієї категорії відносяться приблизно 60+ відсотків людей. Щоб підвищувати продуктивність роботи, їм потрібно використовувати гнучкість свого характеру. Дуже корисно спілкування з оточуючими людьми для підживлення корисними ідеями та навичками. Але під час розмов не забувайте про індивідуальні інтереси. Враховуйте особливості людей, з якими доводиться взаємодіяти.

Порада для всіх: щоб підвищити продуктивність, слід вийти із зони комфорту. Пробуйте нові методи вирішення завдань, експериментуйте і оптимізуйте алгоритми. Будуйте міцні робочі стосунки, пам’ятайте про компроміси.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору