UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Ваше здоров'я
  5. Як підвищити стресостійкість в умовах кризи

Як підвищити стресостійкість в умовах кризи

1.07.2020 821
Як підвищити стресостійкість в умовах кризи

Як підвищити стресостійкість в умовах кризи

1.07.2020     821

Як подолати стрес в умовах кризи

Кожна людина живе в певному ритмі, будує плани, ставить цілі. Однак інколи виникає ситуація, коли відбуваються серйозні зміни — настає криза. Переломні моменти впливають на фінансове забезпечення. Іноді це схоже на безвихідну ситуацію. З цього моменту у багатьох починається стрес. Виражатися він може по-різному, що визначено реакцією психіки на подразник. Оптимістично налаштовані люди починають активний пошук виходу з ситуації, що склалася. Песимісти, навпаки, впадають у відчай, замикаються в собі. У них відпадає бажання рухатися далі, змінювати звичне життя.

Стрес і робота

Зміни під час карантину торкнулися багатьох — роботодавців та працівників. Налагодити професійну діяльність в таких умовах непросто. Доводилося йти на радикальні заходи, приймати важкі рішення. Стояти на місці — не вихід, оскільки це призведе до краху.

В умовах, що склалися, впала продуктивність. Проте гірше стали працювати ті, хто не стійкий до стресу. Решта проявили ентузіазм і готовність боротися з труднощами. Повернутися до звичного ритму можна, якщо позбутися емоційної напруги. Кризи в економіці трапляються періодично. На їх подолання йде час, але настає момент, коли можна розслабитися, відчуваючи стабільність.

Як уникнути вигорання

Причинами виникнення стресової ситуації стало багато факторів. Швидко перебудуватися може не кожен, як і навчитися жити в нових умовах. Офісним працівникам доводилося виконувати професійні обов’язки вдома, а це дуже складно, коли в житловому приміщенні знаходиться багато людей, які займаються своїми справами.

Скласти новий графік роботи і встигати виконувати всі завдання виявилося непросто. Багатьох наздогнала прокрастинація. Ті, хто по житті трудоголік, загрузли в рутині. Недосипання, відсутність розваг і збільшення обсягу домашньої роботи відіграли велику роль і стали для багатьох причиною вигорання.

уникнути вигорання

Розвивайте в собі стійкість до стресових ситуацій. Пам'ятайте, що кожен прожитий день наближає до нового рубежу. З труднощами потрібно боротися, шукати нові способи їх подолання. Один із ключових чинників, який зменшить психологічну напругу, — повноцінний відпочинок. Після виконаних за планом завдань дозвольте собі розслабитися — подивитися серіал або почитати книгу.

Сім способів подолання стресу

  1. Зручний графік. Це стосується тих, хто працює як в офісі, так і вдома. Трудові обов'язки виконуйте не більше 8 годин на день, робіть перерву. Розподіліть завдання так, щоб вихідні були вільні. Навіть в умовах кризи не варто відмовлятися від відпустки. Відпочинок необхідний для того, щоб зарядитися новими силами з ціллю вирішення важливих питань.
  2. Впевненість у собі. Не варто піддаватися розпачу. Ви повинні вірити в те, що у вас вийде пережити кризу. В такі моменти багатьом вдається досягти висот, оскільки вони не бояться труднощів, а беруться за нові перспективні проекти. Це не завжди легко, проте дозволяє повірити в свої можливості.
  3. Хобі — спосіб позбутися сумних думок. Почніть творити: в'язати, вишивати, різати по дереву, випалювати, збирати об'єкти, будь то кораблі, літаки. Цим можна займатися з дітьми, що дасть можливість провести час разом за цікавим заняттям. До того ж готовий виріб сприймається як успіх, якого ви змогли добитися. Це підвищує самооцінку і знімає психологічну напругу.
  4. Спробуйте медитувати. Занурення в себе дає можливість визначити, чого ви насправді хочете. Це допомагає активізації, оскільки знову з'являються цілі, яких потрібно досягати, незважаючи на тимчасові труднощі. Під час медитації відбувається розрив із зовнішнім світом. Відсутність залежності від економічних чинників (соціальних катаклізмів) вселяє оптимізм і віру в світле майбутнє.
  5. Повноцінний сон. Спати потрібно не менше 7 годин на добу. Встановлений режим дозволяє жити у власному ритмі. Це дає можливість робити все вчасно. Під час сну потрібно розслаблятися, тому за 2 години до відпочинку не дозволяйте собі переглядати новини або читати газети. Це призведе до емоційної напруги і позбавить повноцінного сну.
  6. Концентруйтеся на позитивних подіях. У період кризи не можна зациклюватися на проблемах. В житті було багато хорошого до настання переломного моменту. Свята, дні народження ніхто не відміняв. Відзначати їх доведеться по-іншому, але в цьому немає нічого страшного. Це можливість побути в колі сім'ї і оцінити тепло домашнього затишку.
  7. Віра в майбутнє. Ви повинні пам'ятати, що все проходить. Настане кінець і кризи. Можливо, наше життя зміниться, в ньому не буде місця суєті, але це на краще.

віра в майбутнє

Пережити кризу легше, якщо не зациклюватися на подіях, що відбуваються. Стрес — це реакція психіки на кризу, однак якщо навчитися нею керувати, це принесе позитивний результат. Нам всім доведеться жити в нових умовах, шукати приводи для радості, приймати поразки і перемоги.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору