Зміна керівника в колективі, тим паче, у колективі, який спрацювався, завжди подія. Нова особа здатна, як розкривати таланти співробітників в повному обсязі, бо немає проблем із «замуленням ока» попередників, так й з’явитися лише для того, щоб нівелювати усі домовленості робітників із попереднім керівником. Тому, те, що колектив хвилюється на порозі таких змін – цілком нормальна ситуація, яку треба правильно пережити.
По-перше, зрозумійте, що не лише ви хвилюєтесь. Ваш новий керівник, також людина, тому боїться вас не менше, ніж ви його. Він один а перед ним декілька осіб, які знайомі між собою та здатні сприйняти його, як чужинця. Можливо, керівник потребує більшої допомоги, аніж колектив, керувати яким він прийшов.
Як правило, начальник не змінюється просто так. Таким змінам, завжди існує причина, а значить, й певна проблема, яку необхідно вирішити цією заміною. Від складу завдань, що має виконати нове керівництво, прямо залежить й той «набір дій», які він візьметься впроваджувати після періоду адаптації. Тому, завжди корисно розуміти, а член колективу, як правило знає в чому річ, на чому буде сфокусовано увагу нового керівництва.
Якщо, нове обличчя у кріслі керівника з’явилося тому, що попередній чомусь не впорався зі своїми прямими обов'язками, та має виправити ситуацію- треба зібратися та зрозуміти, що промахи буде виправляти увесь колектив. Таке відбувається, наприклад, якщо підлеглі у складі відділу не досягають показників результатів, на які сподівається роботодавець. Або, вище керівництво вирішило змінити негласні правила, які «працювали» при попередньому керівництві.
Скоріше за все, новий керівник пояснить підлеглим й причини, й можливі «нові правила гри» та почне реалізовувати їх. Тут треба розуміти наскільки це торкнеться саме вас й не стане така зміна керівника прямою причиною до необхідності зміни роботи й деяким його підлеглим. У такий час можуть відбуватися кадрові зміни: від переміщень до звільнень, пониження або неочікувані підвищення на посадах. «Оновлення та репресії» можуть проводитися суто «залізною рукою» нового керівництва, при необхідності, навіть без пояснення причин
Якщо, ви, у будь-якому випадку, залишаєтесь працювати - підкоряйтеся та робіть свою справу максимально добре.
Буває й так, що керівника призначають в силу різних причин, які «ніяк не пов'язані з його кваліфікацією та досвідом роботи за спеціальністю». Тут є різниця, відбулось таке з причин того, що попереднє керівництво раптом пішло на підвищення й важливу посаду просто закрили тим, кому довіряє власник бізнесу, чи виправляти «гріхи попередників» прислано агресивного служаку. Така особа, може не мати нічого спільного з профілем праці, але дуже гарно вміти примушувати підлеглих до виконання тих чи інших правил або нормативів.
У першому випадку – колективу нічого не загрожує, бо тимчасовий керівник буде намагатися на ламати те, в чому не має достатнього досвіду. Якщо, керівник – «вісник змін», знову дивитися треба на те, як сильно такі зміни можуть зачепити ваш та вашу роботу. Якщо, «гріхи» були й зміна цієї ситуації, лише питання часу – то це воно й є та вам треба починати працювати «як треба». В інших випадках, можливо краще роздивитися роботу навколо вашої компанії, щоб уникнути ризику стати жертвою війни керівників та «підкилимних ігор» у компанії, де ви працюєте.
У будь-якому разі, головне тут вміння змінюватися. В сучасному суспільстві й світі «постійних змін» правильна та необхідна «гнучкість» та вміння адаптуватися до нових правил, вже є значущими критеріями, якими користуються при виборі співробітників чи партнерів у бізнесі та, навіть, побуті.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?