Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

19.04.2020 65Автор: Александр Мавлидинов
Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

19.04.2020     65Автор: 

Може з причин нашої «занадто людської природи» чи завдяки настрою, що кожен раз, відчувається "напередодні" свят, інших вихідних, відпустки чи вимушеного карантину, але багато хто з нас у цей період, приймає геніальне рішення «доробити вже після».

Коли «після» наступає, ми клянемо й себе, й навіт свята, бо до відкладених недоробок, як правило, додаються справи поточні, перетворюючи робочі будні на квест «Встигнути все».

Зважаючи на те, що відкладена робота «підгоряє», а поточна потребує своєчасності за графіком, складно не зрозуміти у якому пеклі доведеться працювати, розплачуючись за власну слабкість напередодні довготривалої перерви в роботі.

Але сталося так, як сталося, й сходити з розуму немає часу. Зробив висновки на майбутнє, треба братися до чистки власних «авгієвих конюшень». Й, щоб це не позначилось на роботі чи здоров’ї таких героїв цього разу, маємо підказки, як впоратися з післясвятковим завалом справ.

«Структуруйте та складайте»

Плани справ із точним порядковим номером виконання кожної – перше що треба зробити, щоб не поринати у хаос, без чіткого розуміння пріоритету завдань та строків виконання.

Склавши плани, складайте списки, структуруючи та розділяючи справи по групам відповідності та складності. Краще починати з простих справ, які ви швидко зможете доробити. Це дасть нові сили та візуальне бачення того, як тане гора недоробок.

Нотуючи ретельно все, що маєте зробити, ви виключаєте ризик забутися чи запізнитися, або скоїти ще яку-небудь помилку, працюючи у надшвидкому режимі.

«Діліться» справами з оточуючими

Ні у якому разі, мова не йде про перекидання власних помилок на чужі плечі, у тому числі й ваших підлеглих.

Але, в більшості випадків, ви не встигаєте зробити щось вчасно, маючи «колег по відкладанню» з інших або суміжних відділів. Стимулюйте їх швидкість виконання та спробуйте знайти добровільних помічників серед колег чи підлеглих, щоб скоріше вийти на звичний графік. Можливо ви гарна людина й поруч з вами є такі робітники, що ніколи не залишають недороблених справ. Саме вони зараз можуть мати трохи часу, щоб прийти на допомогу.

накопичена робота

Краще – ворог хорошого

Коли вже вскочили у таку халепу, не треба ставати на шлях перфекціонізму, намагаючись зробити роботу ідеально. Звичайно, вона має бути виконана як слід, але «останні штрихи» особистого стилю, краще залишити на потім, коли матимете на таке час. Зараз просто відповідність виконаної роботи нормі буде самим гармонійним варіантом.

Тверде «ні»

З одного боку – ви не встигаєте та ось-ось, підведете роботодавця, тож повинні мати не аби-яке відчуття власної провини. Але, це не привід для погодження на численні додаткові прохання та «штрафні» робочі завдання. Треба одразу пояснити керівництву, що зараз, ще не фіаско й ви встигнете, якщо вас не стануть відволікати саме у цей час.

Режим та відпочинок

Все це буде мати максимальний ефект лише у разі, коли ви будете дотримуватися розпорядку робочого дня та корисно використовувати час після роботи. Помилкою стає виконання роботи у позаробочий час, за рахунок відпочинку та сну. Це скоро приведе до повної виснаженості й, якщо не впораєтеся за пару днів, стовідсотково, вже не зможете встигнути до строків.

Тож працюємо завзято лише на роботі, не забуваючи відпочивати вдома. Щодо відпочинку, то повноцінний сон є найкращим засобом до збереження сил. А, ось від розслаблення за допомогою алкоголю, у цей період (та й взагалі) краще відмовитися. Неочікуваний ефект «з ранку після». Може суттєво завадити нормальному стану для виконання роботи. Тим більш у такому ритмі, у якому ви зараз наздоганяєте все, що відклали на «після свят».

Читайте також

  • Саморозвиток. Чому не треба працювати більше?31 березень, 2020

    Коли спалах коронавірусу піде на спад і скасують карантинні заходи, ми всі повернемося до звичайного життя, більшість з нас з головою зануряться в роботу (деякі й зараз так працюють). Оскільки ми живемо в такий час, коли всі прагнуть починати трудовий день раніше, закінчувати пізніше, використовувати для роботи будь-яку вільну хвилину. Навіть закінчивши роботу, дуже часто думками ми все ще працюємо.

  • Новий законопроект: карантинні норми податків та графіки робіт для українців30 березень, 2020

    У законопроекті зміни, які треба застосувати до наступних аспектів економіки України

  • Як зберегти ефективність працюючи віддалено30 березень, 2020

    Мрієте про віддалену роботу? Міркуєте, як було б здорово організувати особистий улюблений офіс, не виходячи з дому? Без сумніву, у цьому можна знайти масу переваг. Робота на відстані стає все більш популярною

  • Оптимізація робочого часу: як працювати краще за менший час30 березень, 2020

    Одним із секретів процвітання бізнесу (підприємництва) є використання прихованих потенціалів, наприклад, раціональний розподіл робочого часу та його оптимізація. Кожна компанія ставить собі за мету отримання максимального прибутку. У зв'язку з цим витрати на його досягнення напряму залежать від продуктивності праці співробітників

  • Пропозиції роботи, від яких потрібно відмовитись30 березень, 2020

    Пошук роботи — непростий процес, який вимагає багато сил, часу і ресурсів. Знайшовши цікаві вакансії, шукач найчастіше починає поспіхом розсилати резюме, а отримавши запрошення на зустріч, нерідко готовий співпрацювати практично на будь-яких умовах. Вірогідність такого фіналу збільшується пропорційно кількості тижнів зі статусом безробітного

↑ Вгору