UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

19.03.2020 476Автор: Олександр Мавлідінов
Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

Як розібрати завали на роботі після новорічних свят

19.03.2020     476Автор: 

Може з причин нашої «занадто людської природи» чи завдяки настрою, що кожен раз, відчувається "напередодні" свят, інших вихідних, відпустки чи вимушеного карантину, але багато хто з нас у цей період, приймає геніальне рішення «доробити вже після».

Коли «після» наступає, ми клянемо й себе, й навіт свята, бо до відкладених недоробок, як правило, додаються справи поточні, перетворюючи робочі будні на квест «Встигнути все».

Зважаючи на те, що відкладена робота «підгоряє», а поточна потребує своєчасності за графіком, складно не зрозуміти у якому пеклі доведеться працювати, розплачуючись за власну слабкість напередодні довготривалої перерви в роботі.

Але сталося так, як сталося, й сходити з розуму немає часу. Зробив висновки на майбутнє, треба братися до чистки власних «авгієвих конюшень». Й, щоб це не позначилось на роботі чи здоров’ї таких героїв цього разу, маємо підказки, як впоратися з післясвятковим завалом справ.

«Структуруйте та складайте»

Плани справ із точним порядковим номером виконання кожної – перше що треба зробити, щоб не поринати у хаос, без чіткого розуміння пріоритету завдань та строків виконання.

Склавши плани, складайте списки, структуруючи та розділяючи справи по групам відповідності та складності. Краще починати з простих справ, які ви швидко зможете доробити. Це дасть нові сили та візуальне бачення того, як тане гора недоробок.

Нотуючи ретельно все, що маєте зробити, ви виключаєте ризик забутися чи запізнитися, або скоїти ще яку-небудь помилку, працюючи у надшвидкому режимі.

«Діліться» справами з оточуючими

Ні у якому разі, мова не йде про перекидання власних помилок на чужі плечі, у тому числі й ваших підлеглих.

Але, в більшості випадків, ви не встигаєте зробити щось вчасно, маючи «колег по відкладанню» з інших або суміжних відділів. Стимулюйте їх швидкість виконання та спробуйте знайти добровільних помічників серед колег чи підлеглих, щоб скоріше вийти на звичний графік. Можливо ви гарна людина й поруч з вами є такі робітники, що ніколи не залишають недороблених справ. Саме вони зараз можуть мати трохи часу, щоб прийти на допомогу.

накопичена робота

Краще – ворог хорошого

Коли вже вскочили у таку халепу, не треба ставати на шлях перфекціонізму, намагаючись зробити роботу ідеально. Звичайно, вона має бути виконана як слід, але «останні штрихи» особистого стилю, краще залишити на потім, коли матимете на таке час. Зараз просто відповідність виконаної роботи нормі буде самим гармонійним варіантом.

Тверде «ні»

З одного боку – ви не встигаєте та ось-ось, підведете роботодавця, тож повинні мати не аби-яке відчуття власної провини. Але, це не привід для погодження на численні додаткові прохання та «штрафні» робочі завдання. Треба одразу пояснити керівництву, що зараз, ще не фіаско й ви встигнете, якщо вас не стануть відволікати саме у цей час.

Режим та відпочинок

Все це буде мати максимальний ефект лише у разі, коли ви будете дотримуватися розпорядку робочого дня та корисно використовувати час після роботи. Помилкою стає виконання роботи у позаробочий час, за рахунок відпочинку та сну. Це скоро приведе до повної виснаженості й, якщо не впораєтеся за пару днів, стовідсотково, вже не зможете встигнути до строків.

Тож працюємо завзято лише на роботі, не забуваючи відпочивати вдома. Щодо відпочинку, то повноцінний сон є найкращим засобом до збереження сил. А, ось від розслаблення за допомогою алкоголю, у цей період (та й взагалі) краще відмовитися. Неочікуваний ефект «з ранку після». Може суттєво завадити нормальному стану для виконання роботи. Тим більш у такому ритмі, у якому ви зараз наздоганяєте все, що відклали на «після свят».

Читайте також

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.

  • Магістратура за кордоном: де навчатися українцям? 7 лютий, 2025

    Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.

  • Адаптуємось на новій роботі: найдієвіші поради 5 лютий, 2025

    А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.

  • Як успішно запустити YouTube-канал в 2025 році? 3 лютий, 2025

    YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.


Часто шукають

↑ Вгору