Всі психологи тільки й кажуть про те, що потрібно шукати позитивний настрій до всього з чим людина зіткається в процесі спілкування та життя. Робота займає половину життя людини, тому важливо виховувати позитивний настрій на роботу. Робити це означає перебудувати внутрішньо себе і свої погляди на обставини, які виникають час від часу.
Саме позитивний настрій на роботу грає важливу роль у досягненні результату та цілеспрямованому русі до мети спеціалістом. Багато негативних факторів впливає на становлення саме позитивного відношення до роботи і позитивного настрою на роботу: проблемні робочі ситуації, відношення між роботодавцем та робітником, відношення всередині колективу, недостатність професійних знань чи умінь, незрілість особистості.
Перше і основне правило позитивного настрою на роботу – це пошук плюсів в будь-якій справі чи задачі, яку ви робите. З першу ця фраза звучить досить смішно, бо знайти позитивні сторони у справі, яка не визиває у вас приємних почуттів чи бажання її виконувати досить важко. Щоб це зробити пошукайте в завданні, яке постало перед вами, як мінімум три позитивні сторони. Починаючи від того, що ви закриєте завдання перед роботодавцем, закінчуючи тим, чого навчитеся і що отримаєте за його виконання.
Позитивний настрій в роботі найчастіше можна спостерігати від улюбленої роботи чи хобі, тому якщо це можливо, зробіть із роботи свою улюблену справу. Для цього серйозно відносьтесь до кожного завдання, не дозволяйте собі працювати спустивши рукава.
Якщо хочете позитивно мислити не додавайтесь до порівнянь себе чи якості своєї роботи із іншими, не критикуйте роботу інших. Саме ці дії можуть визвати у вас негативні думки, а в результаті негативні відношення до роботи. Таке ж правило діє і на людей, з якими вам трапляється спілкуватися. Якщо існують люди, які негативно на вас впливають і після спілкування з ними вам психічний стан погіршується, то вам слід звести ваше спілкування до мінімума.
Відносьтесь до всього оптимістично. Вірте в те, що кожне випробування, яке випадає вам принесе вам більше впевненості, сили і професійного росту.
Для створення позитивного настрою на роботу використовуйте спеціальні техніки, які допоможуть вам впоратися з негативом: утрішня зарядка, поживний завтрак, приємна музика, спілкування лише з позитивними людьми, виконання улюбленої роботи, приємний відпочинок у колі близьких.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.