Всі психологи тільки й кажуть про те, що потрібно шукати позитивний настрій до всього з чим людина зіткається в процесі спілкування та життя. Робота займає половину життя людини, тому важливо виховувати позитивний настрій на роботу. Робити це означає перебудувати внутрішньо себе і свої погляди на обставини, які виникають час від часу.
Саме позитивний настрій на роботу грає важливу роль у досягненні результату та цілеспрямованому русі до мети спеціалістом. Багато негативних факторів впливає на становлення саме позитивного відношення до роботи і позитивного настрою на роботу: проблемні робочі ситуації, відношення між роботодавцем та робітником, відношення всередині колективу, недостатність професійних знань чи умінь, незрілість особистості.
Перше і основне правило позитивного настрою на роботу – це пошук плюсів в будь-якій справі чи задачі, яку ви робите. З першу ця фраза звучить досить смішно, бо знайти позитивні сторони у справі, яка не визиває у вас приємних почуттів чи бажання її виконувати досить важко. Щоб це зробити пошукайте в завданні, яке постало перед вами, як мінімум три позитивні сторони. Починаючи від того, що ви закриєте завдання перед роботодавцем, закінчуючи тим, чого навчитеся і що отримаєте за його виконання.
Позитивний настрій в роботі найчастіше можна спостерігати від улюбленої роботи чи хобі, тому якщо це можливо, зробіть із роботи свою улюблену справу. Для цього серйозно відносьтесь до кожного завдання, не дозволяйте собі працювати спустивши рукава.
Якщо хочете позитивно мислити не додавайтесь до порівнянь себе чи якості своєї роботи із іншими, не критикуйте роботу інших. Саме ці дії можуть визвати у вас негативні думки, а в результаті негативні відношення до роботи. Таке ж правило діє і на людей, з якими вам трапляється спілкуватися. Якщо існують люди, які негативно на вас впливають і після спілкування з ними вам психічний стан погіршується, то вам слід звести ваше спілкування до мінімума.
Відносьтесь до всього оптимістично. Вірте в те, що кожне випробування, яке випадає вам принесе вам більше впевненості, сили і професійного росту.
Для створення позитивного настрою на роботу використовуйте спеціальні техніки, які допоможуть вам впоратися з негативом: утрішня зарядка, поживний завтрак, приємна музика, спілкування лише з позитивними людьми, виконання улюбленої роботи, приємний відпочинок у колі близьких.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?