Особливе місце на співробітництві займають незамінні робітники. Незамінні співробітнки можуть все, і що найголовніше, завжди готові до співпраці і допомоги. Всім відомо, що такі робітники мають особливі привілегії в компанії. Наприклад, додаткові вихідні, через переробітку часу на роботі, закріплення робочого місця, навіть якщо в компанії відбувається скорочення штату. Тому позиція незамінного співробітника дуже необхідна, хоча досить важка.
Якщо ви так само хотіли би спробувати сати незмаінним робітником і отримати певні привілегії, вам слід навчитися багато чому. Готові спробувати?
Отже перше й основне правило, як вже ви могли здогадатися - ніколи не відмовляйте керівництву, якщо воно дає вам додаткові чи особливі завдання. По-перше, керівництво зовсім не полюбляє, якщо хтось з працевників оспорює виконання завдань. По-друге, воно може більше ніколи не запропонувати додаткові завдання, закріпивши в пам’яті, що ви не готові виконувати нові задачі.
Якщо хочете бути незамінними - погоджуйтесь із змінами, які пропонує керівництво в виконанні завдань, чи ситуативні обставини. Навпаки, приймайте з радістю ці зміни, підтримуйте нові цікаві ідеї, приймайте участь в їх реалізації.
Будьте помітними, якщо хочете стати незамінним робітником. Якщо вас буде знати обмаль людей в компанії, як ви плануєте бути незамінним? Звикайте до того, що ви будете публічною людиною, до якої будуть звертатися про допомогу досить різні люди, можливо, навіть, такі, які вам невідомі. Але з часом незнайомі стануть знайомими і легко впізнаними.
Станьте пріємною людиною у спілкуванні. Якщо перед вами стоять завдання пов’язані із вирішенням певних прроблем та труднощів, вам необхідно навчитися швидко їх вирішувати та бути легким у спілкуванні. Навчіться ставити вирішення завдань пріорітенеє, та вчіться швидко і легко реагувати та рішати їх.
Саме ці поради допоможуть вам стати незамінним співробітником в будь-якій компанії.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?