Звичайні віруси вражають людські організми. Коронавірус виявився набагато небезпечнішим – він «вбиває» цілі сектори економіки. Карантинні обмеження змусили підприємців встати на шлях виживання, переживаючи падіння попиту і балансуючи на межі банкрутства. Але ті підприємці, які демонструють стійкість і вигадку, продовжують працювати в складних умовах пандемії. Як українські власники навчилися виживати під час пандемії коронавірусу?
Знання процесів власного бізнесу дає змогу швидко адаптуватися. Власники ресторанів, як і більшість закладів харчування, змушені орієнтуватися на доставку замовлень через сайт. Організація новорічних святкувань – та й не лише новорічних – суттєва обмежена новими реаліями, але люди можуть влаштовувати святкування в своїх домівках. Отже, реалізація замовлень через Інтернет і безготівкова оплата дозволять закладам харчування принаймні втриматися на плаву. Щоправда, інший серйозний клопіт ліг на плечі рестораторів – організувати швидку і якісну доставку.
В чималу скруту потрапили організатори воркшопів, лекцій та тренінгів. Публічні виступи стали неможливими, тож свою діяльність їм довелося перенести в мережу. І все б нічого, але серед інших питань – організаційних та вдосконалення навчальної програми – постали такі нагальні проблеми, як організація оплати студентів. Яке тут рішення прийняти? Знайти ідеальний платіжний сервіс, простий і надійний, без зайвої бюрократії.
Чимало людей, які перейшли на віддалений режим роботи, збагнули, що вдома їм просто немає де працювати. Тому у великих містах зріс чималий попит на виробництво хоум-офісів. Власники меблевих фірм, які швидко зорієнтувалися, почали виробляти різні варіанти столів для домашніх офісів. Так багатьом невеличким меблевим фірмам вдалося зберегти бізнес. Принцип простий – замовлення онлайн і збірка меблів на дому.
Українські компанії, які займаються розробкою програмного забезпечення, переживають карантинні обмеження практично безболісно. Програмістам в цьому плані значно легше – вони можуть працювати як з офісу, так і віддалено. Та й практично всі замовлення ідуть від закордонних клієнтів, і оплата, відповідно, здійснюється в іноземній валюті. Як не крути, не рівня мізерним українським зарплатам.
Якщо говорити про ситуацію загалом, досвід власників малого бізнесу свідчить – щоб втриматися на плаву, необхідно шукати і знаходити нові можливості, реалізовувати продукцію онлайн. Звичайно, легше сказати, ніж зробити, але розраховувати передусім потрібно на власні сили. Чекати допомоги від нашої влади не варто; власна винахідливість і креативний підхід дадуть змогу пережити новий локдаун, який уже на підході. Jobs.ua бажає власникам малого бізнесу процвітання. Не втрачайте віри у власні сили!
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.