UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Життя в колективі
  5. Як зрозуміти, що ваш начальник є аб’юзером

Як зрозуміти, що ваш начальник є аб’юзером

21.01.2022 807
Як зрозуміти, що ваш начальник є аб’юзером

Як зрозуміти, що ваш начальник є аб’юзером

21.01.2022     807

Жити під одним дахом з аб’юзером або ж працювати під керівництвом такої людини – це величезний тиск на психіку, постійний стрес і можливі проблеми зі здоров’ям. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати в своєму начальнику справжнього аб’юзера.

Аб’юз – це не про конфлікти та суперечки

Якщо просто, аб’юз – це нанесення моральної чи фізичної шкоди іншій людині, причому на регулярній основі. Не кожен токсичний начальник може підняти руку на підлеглого, а от накричати і принизити – запросто. Це стає звичною формою поведінки, і в більшості робочих ситуаціях, які можна вирішити безконфліктним шляхом, тобто за допомогою спілкування, аб’юзер піде своїм звичним шляхом.

На жаль, для аб’юзера завжди знайдуться жертви. Не кожен співробітник знайде в собі сили подати на звільнення чи обуритися поведінкою шефа: хтось триматиметься за престижну посаду і високу зарплату, хтось закриватиме на все очі і переконуватиме себе, що такий стиль керівництва приносить свої плоди. Давайте виокремимо найважливіші ознаки, за якими можна розпізнати начальника-аб’юзера, і не переплутати з просто суворим і вимогливим керівником.

Образи в присутності інших людей

Поведінка аб’юзера – це поведінка агресора, адже має на меті деморалізувати особистість і придушити її силу волі. Тому аб’юзери дуже люблять самостверджуватися за рахунок інших людей, тому для них звичною справою є підвищення голосу на підлеглого, перехід на особистості і винесення публічної догани. Забудьте про конструктивну критику з його боку – аб’юзер не знає, що це таке.

Глузування, сарказм, знецінення

Гумор – це прекрасний спосіб розрядити напружену обстановку. Але добрий позитивний жарт не має нічого спільного із глузуванням та сарказмом, до якого часто вдаються начальники-аб’юзери. Якщо його жарти стосуються вашої зовнішності, приватного життя чи викликають відчуття сорому та невпевненості в собі – перед вами стовідсотковий аб’юзер.

Будьте певні, що для такого начальника ваші успіхи на роботі залишаться непоміченими. А ось за найменшу помилку вас відчитають і нагадають, що працювати потрібно сумлінніше. Якщо вашу думку не враховують, ініціативи ігнорують – теж сюди.

Робота, робота і тільки робота

Начальники з деспотичним характером вважають, що працівники повинні бути в повній доступності навіть у післяробочий час. І що йому з того, що у вас є своє життя, захоплення та й ви просто хочете відпочити після роботи? Начальника-аб’юзера це не хвилює. А якщо ви проігноруєте його телефонний дзвінок, начувайтеся – його невдоволення не уникнути.

Маніпуляції і погрози

Керівник-аб’юзер завжди скористається нагодою, щоб нагадати, як вам пощастило працювати на цій роботі. Тому: А) Ви постійно повинні доводити, що гідні цього місця; Б) Нічого з вами не трапиться, якщо попрацюєте понаднормово, візьмете роботу на вихідні і взагалі – будете терпіти усі його витівки.

Емоційні гойдалки і зміна настрою

Такий керівник може вранці люб’язно поспілкуватися з вами, а в другій половині дня ви зрозумієте, що втрапили до нього в немилість. Або ж він приймає рішення в залежності від настрою, в якому перебуває. Не робота, а суцільний кошмар, чи не так?

Отже, якщо ваш начальник демонструє підлеглим увесь цей набір якостей, не варто обманювати себе і переконувати, що він просто дуже суворий і вимогливий. Ні, поведінка аб’юзера із суворістю і вимогливістю не має нічого спільного, тому що вимогливі люди, перш за все, вимогливі до себе. Аб’юзер – вимогливий лише до інших людей.

Читайте також

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


Часто шукають

↑ Вгору