Жити під одним дахом з аб’юзером або ж працювати під керівництвом такої людини – це величезний тиск на психіку, постійний стрес і можливі проблеми зі здоров’ям. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати в своєму начальнику справжнього аб’юзера.
Якщо просто, аб’юз – це нанесення моральної чи фізичної шкоди іншій людині, причому на регулярній основі. Не кожен токсичний начальник може підняти руку на підлеглого, а от накричати і принизити – запросто. Це стає звичною формою поведінки, і в більшості робочих ситуаціях, які можна вирішити безконфліктним шляхом, тобто за допомогою спілкування, аб’юзер піде своїм звичним шляхом.
На жаль, для аб’юзера завжди знайдуться жертви. Не кожен співробітник знайде в собі сили подати на звільнення чи обуритися поведінкою шефа: хтось триматиметься за престижну посаду і високу зарплату, хтось закриватиме на все очі і переконуватиме себе, що такий стиль керівництва приносить свої плоди. Давайте виокремимо найважливіші ознаки, за якими можна розпізнати начальника-аб’юзера, і не переплутати з просто суворим і вимогливим керівником.
Поведінка аб’юзера – це поведінка агресора, адже має на меті деморалізувати особистість і придушити її силу волі. Тому аб’юзери дуже люблять самостверджуватися за рахунок інших людей, тому для них звичною справою є підвищення голосу на підлеглого, перехід на особистості і винесення публічної догани. Забудьте про конструктивну критику з його боку – аб’юзер не знає, що це таке.
Гумор – це прекрасний спосіб розрядити напружену обстановку. Але добрий позитивний жарт не має нічого спільного із глузуванням та сарказмом, до якого часто вдаються начальники-аб’юзери. Якщо його жарти стосуються вашої зовнішності, приватного життя чи викликають відчуття сорому та невпевненості в собі – перед вами стовідсотковий аб’юзер.
Будьте певні, що для такого начальника ваші успіхи на роботі залишаться непоміченими. А ось за найменшу помилку вас відчитають і нагадають, що працювати потрібно сумлінніше. Якщо вашу думку не враховують, ініціативи ігнорують – теж сюди.
Начальники з деспотичним характером вважають, що працівники повинні бути в повній доступності навіть у післяробочий час. І що йому з того, що у вас є своє життя, захоплення та й ви просто хочете відпочити після роботи? Начальника-аб’юзера це не хвилює. А якщо ви проігноруєте його телефонний дзвінок, начувайтеся – його невдоволення не уникнути.
Керівник-аб’юзер завжди скористається нагодою, щоб нагадати, як вам пощастило працювати на цій роботі. Тому: А) Ви постійно повинні доводити, що гідні цього місця; Б) Нічого з вами не трапиться, якщо попрацюєте понаднормово, візьмете роботу на вихідні і взагалі – будете терпіти усі його витівки.
Такий керівник може вранці люб’язно поспілкуватися з вами, а в другій половині дня ви зрозумієте, що втрапили до нього в немилість. Або ж він приймає рішення в залежності від настрою, в якому перебуває. Не робота, а суцільний кошмар, чи не так?
Отже, якщо ваш начальник демонструє підлеглим увесь цей набір якостей, не варто обманювати себе і переконувати, що він просто дуже суворий і вимогливий. Ні, поведінка аб’юзера із суворістю і вимогливістю не має нічого спільного, тому що вимогливі люди, перш за все, вимогливі до себе. Аб’юзер – вимогливий лише до інших людей.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.