Основне завдання тайм менеджменту - бути ефективнішим та продуктивнішим, витрачаючи при цьому найменший період часу та зменшуючи рівень стресу. Однак різні методи тайм менеджменту, які ми застосовуємо, обіцяють навчити нас контролювати час і навіть зробити нас щасливими, але чомусь ми тільки ще більше втомлюємося і нервуємо. Чим ефективніше ми намагаємось використати свій час, тим менше у нас його залишається. Досить складні методи та техніки тайм менеджменту виснажують та не дають нам того результату, що ми бажаємо. На відміну від Zen to Done…
Автор каналу про продуктивність Zenhabits - Лео Бабаута, винайшов новий унікальний спосіб “Zen to Done”, що зосереджений на простоті, яка концентрує нас на діях «тут і зараз», а не на самій системі планування, підбору методик, відсічі всіх застарілих звичок на користь тих, що повинні допомогти керувати часом. На його думку, це найпростіший спосіб, що сам по собі не займає багато часу і полягає лише в тому, щоб навчитися відкидати всі зайві непотрібні справи, перешкоди шляхом правильних звичок. Їх не так багато і вони не надто складні, тож запасайтесь ручкою та записничком, щоб зафіксувати все та одразу, щоб не витрачати час на повтори та запам’ятовування. Такий простий спосіб.
Zen to Done має велику кількість переваг, через що подобається кожному, хто дізнався основні переваги, можливості та способи, переваги використання. Дізнаймось, що дає використання ZTD:
Кожну з цих звичок слід вивчати та практикувати по черзі. Зосередьтеся на зміні звички протягом 30 днів, а потім переходьте до наступної. Практикуйте їх у будь-якому порядку, експериментуйте та знайдіть ті, які найкраще поєднуються з вашим стилем роботи.
1. Неприпинне збирання інформації. Намагайтесь робіть корисні записи, як тільки стикаєтесь з новою професійною інформацією. Так ви точно будете впевнені, що вона не пройде повз вас.
2. Обробляйте та відповідайте на всі повідомлення. Перевірте свою пошту три рази на день і не залишайте листи без відповіді.
3. Плануйте. В кінці дня робіть записи та плануйте справи на наступний день. Таким чином ви фіксуєте справи на завтра в пам’яті та готуєте себе до нового дня.
4. Фокусуйте увагу. Зосереджуйтесь на одному завданні, поки його виконуєте.
5. Створюйте прості списки завдань. Не ускладнюйте собі життя складними списками завдань, фокусуйтесь на головних.
6. Організовуйте себе та своє робоче місце. Речі захламлюють не тільки простір, а й голову, організовуйте свій простір та тримайте в чистоті.
7. Переглядайте системи. Переглядайте системи поглядів та методи, підбирайте та відбирайте ті, що не працюють з вами на користь ефективним та зручним для вас.
8. Спрощуйте завдання. Скорочуйте та спрощуйте свої таски, відсікайте зайве, непотрібне.
9. Дотримуйтесь постійного режиму. Встановіть для себе певні щоденні ритуали, які допомагають налаштуватися на роботу, і старайтеся їх підтримувати.
10. Знайдіть таку роботу, в яку закохаєтесь до нестями.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?