Прокрастинація - сучасна проблема багатьох напрямків. Важкі завдання та психологічні особливості людини, роблять неможливим виконання останніми своєї роботи нормально та у визначені терміни.
Серед рекомендацій, щодо боротьби із прокрастинацією, Jobs.ua виділив, на нашу думку, найбільш дійові та пропонує ознайомитися з ними.
По-перше, це визнання себе такою людиною. З визнання любої проблеми починається її вдале знищення.
Далі, спробуйте замінити ставлення до того, що треба зробити, з відчуття «я повинен» на відчуття «я обираю». Розуміючи, що ви щось комусь «завинили» - дуже складно поставитися до цього завдання, так би мовити, із душею. Натомість, ваш власний вибір не відкладати, а почати робити це – може стати гарним стимулом та натхненням для виконання роботи.
Не намагайтеся осягнути увесь об’єм роботи, але виконуйте її поступово, крок за кроком. Коли ви зумієте відкинути усе зайве, та почнете, ви побачите, що у цьому всьому, немає нічого того, що не можна виконати.
Й останнє. Не фокусуйтеся на фіналі, а зосередитеся на старті своєї роботи. Для вас старт – це набагато важливіше за будь-який фінал. Тому зумівши почати, ви у будь-якому разі, зумієте й закінчити це.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.