UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Онлайн консультація юриста
  3. Прийом на роботу

Прийом на роботу #111394

Питання від Оксана (27 січень 2023):
Чи можна прийняти на посаду логопеда у школу людину з освітою магістра спеціальності 016 "Спеціальна освіта" та спеціалізацією "Корекційна педагогіка. Спеціальна психологія", професійна кваліфікація: магістр корекційної педагогіки і спеціальної психології. Викладач ВНЗ?

Ответ юриста ( 1 лютий 2023) :

Доброго дня! Корекційна педагогіка – це галузь педагогіки, яка досліджує проблеми освіти, навчання і виховання осіб (переважно дитячого віку) з вадами психофізичного розвитку. У прийнятій в Україні номенклатурі пед. наук корекційну педагогіку виділено в самост. спеціальність, яка об'єднує низ­­ку дисциплін, що вивчають специфіку пед. діяльності при знач. порушеннях у дітей слуху (сурдопедагогіка), зору (тифлопеда­­гогіка), мовлення (логопедія) та ін. Відповідно до Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 80 Соціальні послуги) Затвердженого Наказом Міністерства соціальної політики України 29.03.2017 № 518: 15. ВЧИТЕЛЬ-ЛОГОПЕД Завдання та обов’язки. Здійснює навчальну, корекційно-розвиткову, компенсаційну, реабілітаційну роботу з дітьми, які мають мовленнєві порушення. Розробляє і вдосконалює навчально-корекційні програми. Забезпечує умови для засвоєння дітьми компенсаційно-корекційних програм з урахуванням порушень, вікових та індивідуальних особливостей, сприяє їхній соціальній реабілітації, профорієнтації. Вивчає та фіксує динаміку розвитку дитини. Створює сприятливі організаційно-педагогічні умови для дітей з важкими мовленнєвими порушеннями (з ринолалією, заїкуватістю, алалією, афазією, дизартрією). Виробляє оптимальну педагогічну й корекційну стратегію. Проектує шляхи навчання, реабілітації та соціальної адаптації кожної дитини. Обирає ефективні форми, методи, засоби корекційно-реабілітаційного процесу. Надає батькам або сім’ям консультативну допомогу щодо виправлення дефектів усної і письмової мови їх дітей. Проводить з дітьми фронтальні, підгрупові та індивідуальні заняття. Виховує в дітях почуття впевненості у собі, усвідомлення своїх досягнень в опануванні методів, що можуть компенсувати обмеження, спричинені мовленнєвими порушеннями. Керує асистентами вчителя-логопеда. Планує роботу, проводить аналіз її результатів, веде встановлену психолого-педагогічну, реабілітаційну та статистичну документацію. Повинен знати: Конституцію України, закони України, акти Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України щодо освітньої діяльності; акти Міністерства соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України, Міністерства охорони здоров’я України; Декларацію прав і свобод людини; Конвенцію ООН про права осіб з інвалідністю, державні програми професійної реабілітації та зайнятості осіб з інвалідністю; стандартні правила забезпечення рівних можливостей для осіб з інвалідністю, прийняті Генеральною Асамблеєю ООН; основні відомості з логопедії; основні цілі, принципи, зміст навчання, виховання, мовної корекції дітей з мовленнєвими порушеннями; загальні та спеціальні психолого-педагогічні дисципліни, анатомо-фізіологічні та клінічні основи дефектології; психофізіологію розвитку аномальних дітей; методику, форми, принципи організації навчально-виховного, мовнокорекційного та компенсаційного процесу; програмно-методичні документи і матеріали для роботи з дітьми, які мають порушення мовленнєвого розвитку; нормативні вимоги до оформлення логопедичного кабінету; сучасні досягнення психологічної, дефектологічної та логопедичної науки та практики, правила та норми охорони праці, виробничої санітарії; засоби протипожежного захисту; державну мову (відповідні регіональні мови або мови національних меншин), основні принципи роботи з комп’ютером та відповідні програмні засоби. Кваліфікаційні вимоги. Вчитель-логопед вищої категорії: вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; підвищення кваліфікації; стаж роботи на посаді вчителя-логопеда – не менше ніж 8 років. Вчитель-логопед I категорії: вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; підвищення кваліфікації; стаж роботи на посаді вчителя-логопеда – не менше ніж 5 років. Вчитель-логопед II категорії: вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань; підвищення кваліфікації; стаж роботи на посаді вчителя-логопеда – не менше ніж 3 роки. Вчитель-логопед: вища освіта другого рівня за ступенем магістра та спеціальністю відповідної галузі знань без вимог до стажу роботи.

Прийом на роботу, інші питання

    Павло (21 жовтень 2024)

    Доброго дня. В коледжі заступник директора з навчальної роботи, мав навантаження 210 годин. Наразі потрібно звільнити з посади заступника директора, та оформити на постійне місце робити з навантаженням 210 годин. Чи є законні підстави які дозволяють оформити на постійне місце роботи викладача з навантаженням 0,29 ? Якщо ні, то які статті закону це забороняють. Тому що, бухгалтерія говорить що на основну роботу з таким навантаженням не можна приймати

     Переглянути відповідь

    Ніка (22 вересень 2024)

    Чи правомірне прийняття на роботу студента 4 курсу педагогічного коледжу на посаду вчителя початкових класів, за умови "кадрового голоду"?

     Переглянути відповідь

    Вікторія (22 вересень 2024)

    Чи правомірно в одному садочку підсобного працівника перевести на кухаря? Чи спочатку потрібно звільнити, а потім прийняти?

     Переглянути відповідь

    Вікторія (22 вересень 2024)

    Добрий день. Чи можливе переведення з гімназії вчителя на вихователь ЗДО (садочка), якщо одна міська рада? Якщо у вчителя є вища категорія (14 розряд), то після отримання сертифікату про підвищення кваліфікації, який буде розряд? І в які строки має бути проведена атестація?

     Переглянути відповідь

    олена (23 серпень 2024)

    Доброго дня. Працівник має диплом неповної вищої освіти, молодший спеціаліст . технік-технолог. Навчається на заочному відділенні гідрометеорологічного коледжу за професією технік-метеоролог. Чи має вона право працювати на посаді техніка-метеоролога під час здобуття даної освіти та де можна ознайомитись з Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників випуск 75 Гідрологія та Метеорологія. Дякую.

     Переглянути відповідь

    Алина крачковская (31 липень 2024)

    Добрий день. Чи має право студент 3-го курсу педагогічного коледжу працювати логопедом (за фахом) у дитячому реабілітаційному центрі? Дякую

     Переглянути відповідь

    Игорь (26 липень 2024)

    В центре занятости требуют цивільно-правовий договір за 2012 год. У меня его нет. Организация в 2021 году объявила себя банкротом. На звонки не отвечает. Получить я договор не могу. В центре занятости говорят, что без него меня не зарегистрирую. Имеют ли они на это право. Что мне делать без этого договора? Получается я теперь никогда не смогу стать в центре занятости?

     Переглянути відповідь

    Валентина (13 липень 2024)

    Вітаю! Місяць назад влаштувалася прибиральницею в АТБ. Керуюча при прийомі на роботу віддала мені назад мою трудову (вже після перевірки з відділу кадрів) зі словами, що вона зберігається в мене. Вдома я подивилася - запису про АТБ там немає. Певно, що моя трудова могла не сподобатися керуючій або відділу кадрів, бо я багато працювала без оформлення, тому є по кілька років перерви в записах, плюс були періоди, коли часто міняла роботу. Я кілька місяців шукала роботу, тому мене влаштовує без запису в трудовій. Але хочу дізнатися, які в мене права, чи йде стаж, чи матиму лікарняні й відпустки? Де можна перевірити, за яким договором я працюю?

     Переглянути відповідь

    ВІКТОРІЯ ( 4 липень 2024)

    Чи можна займати в одній школі дві посади.Щиро дякую за відповідь, я написала заяву прошу прийняти мене на ставку педагог-організатора, та залишити за мною 0,5 ставки бібліотекаря гімназії. Але відповідь від керівництва була що не можу займати дві посади і тоді вони надають 0.5 ст.

     Переглянути відповідь

    Вікторія (27 червень 2024)

    Доброго дня, можна займати дві посади в школі, прийнята на 0,5 ст. бібліотекарем, освіта вища, стаж 20 років, і дати ставку педагог-організатора. Сказали що не дозволено займати дві посади, лише можна на 0,5 ст. Гарно дякую

     Переглянути відповідь

Шукаєте роботу?

Шукаєте персонал?

Часто шукають

↑ Вгору