Продовжуємо перелік шкідливих порад, як потрібно діяти керівнику чи тімліду, якщо він хоче бачити свою команду неефективною і незгуртованою. Перша частина – за посиланням.
Навіть нескладний проєкт можна запороти через свою самовпевненість, а що вже говорити про складні проєкти? Диктуйте своїм підлеглим на кожному кроці, що вони повинні зробити через годину/сьогодні/завтра. Ви знаєте краще за всіх на світі, і саме тому ви їхній керівник, а вони – ваші підлеглі. А якщо проєкт «затріщить по швам», винуваті ваші підлеглі, тільки не ви.
І свято дотримуйтеся двох правил «всезнайки»: А) Ніхто з ваших підлеглих не повинен дізнатися, що ви чогось можете не знати: Б) Ніколи не показуйте, що чогось не знаєте.
Там, де можна, перекладайте відповідальність на своїх замів та підлеглих. Повністю застрахуйте себе юридично від всіх ризиків, приділіть цьому багато уваги. Заздалегідь продумайте, на кого почепите всі «косяки», якщо з проєктом щось трапиться.
Нехай називають поза очі деспотом і тираном, і що з того? Робота – вона для того, щоб приділяти час тільки їй. Крок вліво чи вправо – остерігайся, підлеглий, щоб не впасти в немилість. Тоді взагалі буде тобі непереливки. А якщо дізнаюся, що хтось чатиться чи в соцмережах сидить під час роботи – штраф і догана (якщо не цього разу, то наступного – точно).
Якщо хочете бачити свою команду неефективною і незгуртованою, в жодному разі не допускайте неформальних зустрічей з колегами. А якщо вони, нахаби такі, надумають піти разом на обід чи вирішать зустрітися після роботи – припиніть ці неподобства одразу. Ще змову якусь проти вас влаштують, підсидіти захочуть абощо. Ні, зближуватися їм ви не дозволите, бо… розділяй і владарюй. А якщо комусь щось незрозуміло, нехай звільняються і шукають роботу в іншій компанії. І байдуже, що чудовий спеціаліст і добре виконує свою роботу.
До творчого самовираження ставтеся несхвально, помістіть всі робочі процеси в певні рамки, формалізуйте всі підходи. Станьте суворим наглядачем за підлеглими (ви ж начальник!), контролюйте всіх і вся. Чітко дайте зрозуміти всім підлеглим, що тут їм не збіговисько хіпі чи комуна вільних художників. Ставтеся з великою підозрою та недовірою до тих членів команди, які все ж намагаються зробити по-своєму.
Якщо вас поставили тімлідом над новою командою, і цих людей ви не знаєте – в чому проблеми? Позвільняйте їх, наймайте друзів чи знайомих. Це легше і простіше, ніж пробувати зрозуміти чужий колектив і намагатися під нього підлаштуватися. Ні, це вони повинні під вас підлаштовуватися, тільки так.
Ось така добірка шкідливих порад, яку підготував для вас Jobs.ua із нагадуванням, що так робити не потрібно, якщо хочете бачити своїх підлеглих мотивованою та згуртованою командою однодумців.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?