UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Як організувати робочий процес під час війни

Як організувати робочий процес під час війни

3.04.2022 444Автор: Лоліта Платошкіна
Як організувати робочий процес під час війни

Як організувати робочий процес під час війни

3.04.2022     444Автор: 

Організувати роботу компанії, щоб повноцінно й стабільно протікали всі робочі процеси, як і під час звичайної повсякденності досить складно. І хоча перші спроби віддаленої роботи під час пандемії надали нам міцне підґрунтя, необхідно виробити відповідну стратегію організації праці співробітників, надання всіх можливих ресурсів, підтримки їх та переведення на дистанційну роботу.

Документаційне забезпечення

В першу чергу необхідно привести документацію в відповідний порядок, бо це саме ті документи, що підпорядковують відношення керівник-підлеглий. В першу чергу це стосується наказів щодо переводу підлеглих на дистанційну роботу, а також інформування щодо посадових інструкцій під час віддаленої роботи. Вдруге, це переведення чи звільнення за спільним бажанням тих, кому довелось евакуюватися чи поїхати з країни. Для цього необхідно тримати зв’язок з кожним робітником та розуміти його положення. Втретє, це щоденна відмітка працюючих співробітників, й тих, хто з якоїсь причини на зв’язок не зміг вийти. Прояснення цих причин та відповідне оформлення робочого дня.

Надання ресурсів для праці

Всі співробітники повинні бути забезпечені всіма ресурсами для повноцінного виконання своїх обов’язків. А це підключення до корпоративної пошти, відповідні доступи до корпоративних ресурсів чи програм. За це відповідає менеджер з персоналу та адміністрація. Якщо ви точно знаєте, що можете надати якісь матеріальні ресурси тим, хто їх немає, організуйте доставку та відправлення.

Вчасне та повноцінне фінансування

Уряд України закликав роботодавців вживати всі необхідні заходи для вчасного фінансування співробітників під час війни та виплат заробітних плат. Для багатьох робітників це стане непоганою підтримкою в цю скрутну хвилину. Візьміть собі за обов’язкове тримати підлеглих в курсі щодо ситуації з виплатою заробітної плати та інформувати про затримки тощо. Якщо ж у зв’язку з воєнними діями відповідальна посадова особа не має фактичної можливості здійснювати нарахування заробітної плати у встановлені строки – вона не може бути притягнута до відповідальності. Проте буде досить чесним і людяним вчасно сповістити робітників й про це.

Підтримка соцпакетом та відпустки

Відповідно до ст. 12 Закону «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», щорічна основна оплачувана відпустка надається працівникам тривалістю 24 календарних днів у період дії воєнного стану. А це значить, якщо робітник не залучений на об’єкти критичної інфраструктури, черговість надання відпусток визначається графіками, що формує менеджер з персоналу. До речі, у період дії воєнного стану роботодавець може відмовити працівнику у наданні будь-якого виду відпусток (крім відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), якщо такий працівник залучений до виконання робіт на об’єктах критичної інфраструктури. Протягом періоду дії воєнного стану роботодавець на прохання працівника може надавати йому відпустку без збереження заробітної плати без обмеження строку, встановленого ч. 1 ст. 26 Закону «Про відпустки». Також можна сподіватись й на інші привілеї з соцпакета: лікарняні, надання матеріальної допомоги (разова нецільова благодійна допомога), пільги тощо.

Організуйте та регулюйте роботу підлеглих під час війни відповідно нормам та Закону України.

Читайте також

  • Зник інтерес до роботи? Ось поради, як підвищити мотивацію21 лютий, 2025

    Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».

  • Гроші, гени, здоров’я: вміння заробляти передається в спадок?19 лютий, 2025

    Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.


Часто шукають

↑ Вгору