UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Як організувати робочий процес під час війни

Як організувати робочий процес під час війни

3.04.2022 433Автор: Лоліта Платошкіна
Як організувати робочий процес під час війни

Як організувати робочий процес під час війни

3.04.2022     433Автор: 

Організувати роботу компанії, щоб повноцінно й стабільно протікали всі робочі процеси, як і під час звичайної повсякденності досить складно. І хоча перші спроби віддаленої роботи під час пандемії надали нам міцне підґрунтя, необхідно виробити відповідну стратегію організації праці співробітників, надання всіх можливих ресурсів, підтримки їх та переведення на дистанційну роботу.

Документаційне забезпечення

В першу чергу необхідно привести документацію в відповідний порядок, бо це саме ті документи, що підпорядковують відношення керівник-підлеглий. В першу чергу це стосується наказів щодо переводу підлеглих на дистанційну роботу, а також інформування щодо посадових інструкцій під час віддаленої роботи. Вдруге, це переведення чи звільнення за спільним бажанням тих, кому довелось евакуюватися чи поїхати з країни. Для цього необхідно тримати зв’язок з кожним робітником та розуміти його положення. Втретє, це щоденна відмітка працюючих співробітників, й тих, хто з якоїсь причини на зв’язок не зміг вийти. Прояснення цих причин та відповідне оформлення робочого дня.

Надання ресурсів для праці

Всі співробітники повинні бути забезпечені всіма ресурсами для повноцінного виконання своїх обов’язків. А це підключення до корпоративної пошти, відповідні доступи до корпоративних ресурсів чи програм. За це відповідає менеджер з персоналу та адміністрація. Якщо ви точно знаєте, що можете надати якісь матеріальні ресурси тим, хто їх немає, організуйте доставку та відправлення.

Вчасне та повноцінне фінансування

Уряд України закликав роботодавців вживати всі необхідні заходи для вчасного фінансування співробітників під час війни та виплат заробітних плат. Для багатьох робітників це стане непоганою підтримкою в цю скрутну хвилину. Візьміть собі за обов’язкове тримати підлеглих в курсі щодо ситуації з виплатою заробітної плати та інформувати про затримки тощо. Якщо ж у зв’язку з воєнними діями відповідальна посадова особа не має фактичної можливості здійснювати нарахування заробітної плати у встановлені строки – вона не може бути притягнута до відповідальності. Проте буде досить чесним і людяним вчасно сповістити робітників й про це.

Підтримка соцпакетом та відпустки

Відповідно до ст. 12 Закону «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану», щорічна основна оплачувана відпустка надається працівникам тривалістю 24 календарних днів у період дії воєнного стану. А це значить, якщо робітник не залучений на об’єкти критичної інфраструктури, черговість надання відпусток визначається графіками, що формує менеджер з персоналу. До речі, у період дії воєнного стану роботодавець може відмовити працівнику у наданні будь-якого виду відпусток (крім відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та відпустки для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку), якщо такий працівник залучений до виконання робіт на об’єктах критичної інфраструктури. Протягом періоду дії воєнного стану роботодавець на прохання працівника може надавати йому відпустку без збереження заробітної плати без обмеження строку, встановленого ч. 1 ст. 26 Закону «Про відпустки». Також можна сподіватись й на інші привілеї з соцпакета: лікарняні, надання матеріальної допомоги (разова нецільова благодійна допомога), пільги тощо.

Організуйте та регулюйте роботу підлеглих під час війни відповідно нормам та Закону України.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору