UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як впоратися з робочим навантаженням

Як впоратися з робочим навантаженням

15.11.2022 360Автор: Лоліта Платошкіна
Як впоратися з робочим навантаженням

Як впоратися з робочим навантаженням

15.11.2022     360Автор: 

Друзі, як часто ви ловите себе на думці, що нічого не встигаєте на роботі? Правильна й грамотна організація часу дає змогу підпорядковувати навантаження на роботі та контролювати дедлайни. За корпоративною  статистикою багатьох компаній, тільки 20% робочого дня витрачається співробітником на продуктивне виконання важливих завдань. І цілих 80% уходять на малозначущі речі для співробітника та компанії. Однак, якщо помітили за собою, що потрапили в  одну з наступних ментальних пасток щодо власного вільного часу, то слід терміново знаходити з неї вихід.

Знати й правильно застосовувати основи тайм менеджменту дають змогу спеціалісту: дотримуватись work-life-balance, розподіляти пріоритети в роботі, підвищити власну продуктивність.

Ментальні пастки, що віднімають наш час на роботі та виснажують

Ментальні пастки - це ті проблеми та шкідливі звички, які переслідують нас в повсякденному житті, віднімаючи у нас важливий робочий час. Що це за пастки та чим вони шкодять нам?

Невміння відмовляти та говорити “ні”

Сформуємо ситуатив. До вас звертається керівник і каже, що необхідно і важливо зробити певну задачу, щоб допомогти команді. Проте у вас вже є певний перелік завдань на сьогоднішній день. Всі задачі термінові, адже підв’язані під дедлайни. Ваше “ні” може здатися вам на перший погляд жорстокою відмовою в допомозі, проте, якщо дивитися на неї з іншого боку - управління власним робочим часом. Головне, підібрати правильні слова й інтонації при відмові.

Відкладання складних завдань наостанок

Якщо ви саме та людина, що всі важливі завдання ще зі студентських років відкладає наостанок, то, можливо, настав час це змінити. Якщо відчуваєте, що, відкладаючи завдання до останнього, постійно порушуєте дедлайни, відчуваєте виснаження, порушуєте плани та дедлайни інших завдань, то точно перегляньте підхід до підбору складності завдань. Психологи рекомендують складні й довгі за терміном виконання завдання виконувати першими, а дрібні залишати під кінець.

Відриватися на “пожирачів часу”

Пожирачі часу віднімають неймовірну кількість часу. А це постійні перекури та кухонні розмови, які іноді можуть затягуватись на довго. Зайва товариськість грає вам іноді зовсім не на користь. Сюди ж додайте залипання на соцмережі та перевірка новин в месенджерах. 

Бути невідказним помічником своїм колегам

Якщо до вас звертається колега про допомогу, а ви й справді посіли місце в компанії невідказного помічника, то відмовити й справді буде важко. Ви можете висловити власну зацікавленість, але пояснити, що зараз ви максимально залучені в інші проєкти й не хотіли погіршувати якість власної роботи через розтрачування . Тому з радістю допоможете, якщо зміняться умови залучення до проєкту: обсяг завдань, глибина вашої в них участі тощо.

Натомість наступні корисні звички допомагають розвантажити власну роботу та підвищити вашу ефективність: планування робочого дня, постановка цілей, відокремлення роботи від відпочинку тощо.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору