UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як впоратися з робочим навантаженням

Як впоратися з робочим навантаженням

15.11.2022 416Автор: Лоліта Платошкіна
Як впоратися з робочим навантаженням

Як впоратися з робочим навантаженням

15.11.2022     416Автор: 

Друзі, як часто ви ловите себе на думці, що нічого не встигаєте на роботі? Правильна й грамотна організація часу дає змогу підпорядковувати навантаження на роботі та контролювати дедлайни. За корпоративною  статистикою багатьох компаній, тільки 20% робочого дня витрачається співробітником на продуктивне виконання важливих завдань. І цілих 80% уходять на малозначущі речі для співробітника та компанії. Однак, якщо помітили за собою, що потрапили в  одну з наступних ментальних пасток щодо власного вільного часу, то слід терміново знаходити з неї вихід.

Знати й правильно застосовувати основи тайм менеджменту дають змогу спеціалісту: дотримуватись work-life-balance, розподіляти пріоритети в роботі, підвищити власну продуктивність.

Ментальні пастки, що віднімають наш час на роботі та виснажують

Ментальні пастки - це ті проблеми та шкідливі звички, які переслідують нас в повсякденному житті, віднімаючи у нас важливий робочий час. Що це за пастки та чим вони шкодять нам?

Невміння відмовляти та говорити “ні”

Сформуємо ситуатив. До вас звертається керівник і каже, що необхідно і важливо зробити певну задачу, щоб допомогти команді. Проте у вас вже є певний перелік завдань на сьогоднішній день. Всі задачі термінові, адже підв’язані під дедлайни. Ваше “ні” може здатися вам на перший погляд жорстокою відмовою в допомозі, проте, якщо дивитися на неї з іншого боку - управління власним робочим часом. Головне, підібрати правильні слова й інтонації при відмові.

Відкладання складних завдань наостанок

Якщо ви саме та людина, що всі важливі завдання ще зі студентських років відкладає наостанок, то, можливо, настав час це змінити. Якщо відчуваєте, що, відкладаючи завдання до останнього, постійно порушуєте дедлайни, відчуваєте виснаження, порушуєте плани та дедлайни інших завдань, то точно перегляньте підхід до підбору складності завдань. Психологи рекомендують складні й довгі за терміном виконання завдання виконувати першими, а дрібні залишати під кінець.

Відриватися на “пожирачів часу”

Пожирачі часу віднімають неймовірну кількість часу. А це постійні перекури та кухонні розмови, які іноді можуть затягуватись на довго. Зайва товариськість грає вам іноді зовсім не на користь. Сюди ж додайте залипання на соцмережі та перевірка новин в месенджерах. 

Бути невідказним помічником своїм колегам

Якщо до вас звертається колега про допомогу, а ви й справді посіли місце в компанії невідказного помічника, то відмовити й справді буде важко. Ви можете висловити власну зацікавленість, але пояснити, що зараз ви максимально залучені в інші проєкти й не хотіли погіршувати якість власної роботи через розтрачування . Тому з радістю допоможете, якщо зміняться умови залучення до проєкту: обсяг завдань, глибина вашої в них участі тощо.

Натомість наступні корисні звички допомагають розвантажити власну роботу та підвищити вашу ефективність: планування робочого дня, постановка цілей, відокремлення роботи від відпочинку тощо.

Читайте також

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 серпень, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?


Часто шукають

↑ Вгору