Всі ми знаємо, що читання сприяє інтелектуальному розвитку людини. Така людина володіє вищим рівнем мовної грамотності, тому часто має більшу оплату праці. Читання - це ще один спосіб роботи з інформацією: сприймати, аналізувати, систематизувати, підсумовувати, використовувати в подальшому життєвому досвіді. Всі ті вміння, які так потрібні нам на роботі.
Безумовно, списки книг на поличці обумовлені жанровими смаками кожного читача, однак всі жанри здатні привнести в наш розвиток та розширення кругозору щось корисне. Нам стало цікаво і ми провели опитування, який вид літератури найчастіше читають для своєї роботи користувачі сайту Jobs.ua, з результатами якого ви можете ознайомитись в цій статті.
Звичка читати книги про різноманітні сфери життя відточує інтелектуальний розум, підвищує емоційний інтелект, дає можливість налагодити стосунки з собою та навколишнім світом.
Так бізнес-література дозволяє дізнатися більше про ту сферу діяльності, в якій ми працюємо, про бізнес-навички, які потрібні нам для професійного росту, розширення знань про власну спеціальність. Тому часто вона наповнена професіоналізмами та термінами, які створюють наш професійний каркас. 59% користувачів на сайті читають професійну, інтелектуальну літературу, тому що найчастіше професійний розвиток пов’язаний зі збільшенням достатку.
Нонфікшн - література, що ґрунтується на фактах і дозволяє пізнати себе, побудувати відносини з людьми, зануритись глибше в гострі проблеми сьогодення. Знання про побудову світу здатні надати нам широке бачення як формуються та працюють внутрішні робочі системи, на яких цінностях будуються компанії та світ, примушує думати та мислити. Рекомендуємо до читання: “21 урок для 21 століття” Ювал Ной Харарі.
17% користувачів обирають для читання літературу для комунікації та спілкування. Будувати стосунки всередині колективу - окрема наука, яка дається не всім і не одразу. Тому часто комунікація та спілкування - навички для роботи, якими потребує опанувати кожний спеціаліст. Вони ніколи не втратять своєї цінності. Рекомендуємо до читання: “Маленька книга “Так!” Ноа Дж. Гольдштейн, Стів Дж. Мартін, Роберт Б. Чалдині.
12% користувачів обирають психологію, яка розвиває мислення, допомагає опанувати емоції, дозволяє розширювати сприйняття. На ринку праці завжди цінувались стресостійкі спеціалісти, емоційно стримані, спеціалісти, які здатні на критичне мислення тощо. Така література допомагає не тільки на роботі, а й у повсякденному житті. Рекомендуємо до читання: “Позбудься звички бути собою” Джо Диспенза, “Примирення душі й тіла” Мішель Фройд, “Іди туди, де страшно” Джим Ловлесс.
І ще 12% користувачів обирають мотиваційну літературу, що допомагає бути більш організованим, ефективним, націленим на результат. У житті кожної людини настає такий переломний період життя, коли більше немає бажання плести за течією і потрібно щось терміново змінювати у власному житті. Література мотиваційного жанру є фундаментом свідомості та двигуном багатьох ідей, яких нам часто не вистачає. Рекомендуємо до читання: “Життя без обмежень” Нік Вуйчич, Джен Сінсеро “Не нюнь”, “Тією горою є ви” Бріанна Вест.
Дізнавайтесь також зі статті чим звичка регулярно читати може допомогти вам в карʼєрі.
Отже, читання книг – це не тільки цікаве дозвілля, а й навчає, розвиває, формує усвідомлену людину, що здатна розбиратися в будь-якій сфері життя.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.