Всі ми знаємо, що читання сприяє інтелектуальному розвитку людини. Така людина володіє вищим рівнем мовної грамотності, тому часто має більшу оплату праці. Читання - це ще один спосіб роботи з інформацією: сприймати, аналізувати, систематизувати, підсумовувати, використовувати в подальшому життєвому досвіді. Всі ті вміння, які так потрібні нам на роботі.
Безумовно, списки книг на поличці обумовлені жанровими смаками кожного читача, однак всі жанри здатні привнести в наш розвиток та розширення кругозору щось корисне. Нам стало цікаво і ми провели опитування, який вид літератури найчастіше читають для своєї роботи користувачі сайту Jobs.ua, з результатами якого ви можете ознайомитись в цій статті.
Звичка читати книги про різноманітні сфери життя відточує інтелектуальний розум, підвищує емоційний інтелект, дає можливість налагодити стосунки з собою та навколишнім світом.
Так бізнес-література дозволяє дізнатися більше про ту сферу діяльності, в якій ми працюємо, про бізнес-навички, які потрібні нам для професійного росту, розширення знань про власну спеціальність. Тому часто вона наповнена професіоналізмами та термінами, які створюють наш професійний каркас. 59% користувачів на сайті читають професійну, інтелектуальну літературу, тому що найчастіше професійний розвиток пов’язаний зі збільшенням достатку.
Нонфікшн - література, що ґрунтується на фактах і дозволяє пізнати себе, побудувати відносини з людьми, зануритись глибше в гострі проблеми сьогодення. Знання про побудову світу здатні надати нам широке бачення як формуються та працюють внутрішні робочі системи, на яких цінностях будуються компанії та світ, примушує думати та мислити. Рекомендуємо до читання: “21 урок для 21 століття” Ювал Ной Харарі.
17% користувачів обирають для читання літературу для комунікації та спілкування. Будувати стосунки всередині колективу - окрема наука, яка дається не всім і не одразу. Тому часто комунікація та спілкування - навички для роботи, якими потребує опанувати кожний спеціаліст. Вони ніколи не втратять своєї цінності. Рекомендуємо до читання: “Маленька книга “Так!” Ноа Дж. Гольдштейн, Стів Дж. Мартін, Роберт Б. Чалдині.
12% користувачів обирають психологію, яка розвиває мислення, допомагає опанувати емоції, дозволяє розширювати сприйняття. На ринку праці завжди цінувались стресостійкі спеціалісти, емоційно стримані, спеціалісти, які здатні на критичне мислення тощо. Така література допомагає не тільки на роботі, а й у повсякденному житті. Рекомендуємо до читання: “Позбудься звички бути собою” Джо Диспенза, “Примирення душі й тіла” Мішель Фройд, “Іди туди, де страшно” Джим Ловлесс.
І ще 12% користувачів обирають мотиваційну літературу, що допомагає бути більш організованим, ефективним, націленим на результат. У житті кожної людини настає такий переломний період життя, коли більше немає бажання плести за течією і потрібно щось терміново змінювати у власному житті. Література мотиваційного жанру є фундаментом свідомості та двигуном багатьох ідей, яких нам часто не вистачає. Рекомендуємо до читання: “Життя без обмежень” Нік Вуйчич, Джен Сінсеро “Не нюнь”, “Тією горою є ви” Бріанна Вест.
Дізнавайтесь також зі статті чим звичка регулярно читати може допомогти вам в карʼєрі.
Отже, читання книг – це не тільки цікаве дозвілля, а й навчає, розвиває, формує усвідомлену людину, що здатна розбиратися в будь-якій сфері життя.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?