«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Керівництво компанії може мати свій погляд на ваші HR-ініціативи. На жаль, цей погляд може виявитися однобоким і недалекоглядним, тож пропонуємо з’ясувати, як подолати всі можливі перешкоди і отримати підтримку керівництва для своїх HR-ініціатив, які можуть бути корисними компанії.
Стаття присвячена саме темі побудові відносин з керівником та корисним лайфхакам, які можна використати, щоб досягти в цьому успіху.
Друзі, сьогодні пропонуємо цікаву тему на розгляд про нетипову поведінку багатьох співробітників в компаніях, яка вносить труднощі в порозуміння при комунікації - пасивна агресія.
Отримання привабливого оферу супроводжується ентузіазмом і бажанням чимшвидше приступити до нових робочих обов’язків. Але як зробити перехід на нову роботу успішнішим? У цій статті поділимося корисними порадами, як вдало перейти на нову роботу.
В статті пропонуємо дізнатися, як бути з відпусткою у воєнний час?
Більшість користувачів LinkedIn лінуються докладно заповнювати свої профілі. А на практиці маємо, що сторінки професіоналів у LinkedIn мало що говорять про свого власника. Якщо приділити заповненню профілю трохи часу, він працюватиме на вас і принесе результат у майбутньому.
Працювати з дому чи кав’ярні – це прекрасно, але офіс компанії теж має низку переваг. Пропонуємо з’ясувати, що не так з роботою на хоум-офісі.
Наша сьогоднішня стаття допоможе вам визначити табу, чого не повинно бути в резюме. Обов’язково скористайтесь порадами при складанні власного.
Як залишатися організованими, якщо працюєте з дому, і не маєте змоги бачити щодня друзів-колег? Пропонуємо обговорити це питання, а також з’ясуємо, як не втратити продуктивність, працюючи віддалено.
Спробуймо розглянути базові правила поведінки в онлайн-комунікації в цій статті, які ви можете використовувати в повсякденності та не перетинати межу робочому спілкуванні.