«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Гібридний формат роботи має велику кількість переваг, які під час війни грають важливе значення для безпеки та зручності громадян.
Чимало людей у важкі часи звертаються до релігії, до магічного мислення в пошуках підтримки. Це їхнє право, адже ми живемо у вільній країні зі свободою віросповідання. Але в цій публікації пропонуємо вам найважливіші думки з книги Екхарта Толле, популярного в західному світі духовного вчителя.
Jobs.ua підібрав для вас ефективні поради, як грамотно комунікувати з клієнтами з-за кордону під час війни, щоб зберегти стосунки.
Портал з працевлаштування Jobs.ua нагадує, що здаватися не потрібно за жодних обставин. Ми говоримо зараз про робочі ситуації. Одним з яскравих прикладів може слугувати випадок з американцем, якого взяли на роботу в Google… з 39 спроби. Розказуємо, як так сталося і які уроки можна видобути усім нам з цієї ситуації.
Навіть в однокімнатній квартира можна влаштувати собі робоче місце. Звичайно, це зробити складніше, ніж у двох- чи трикімнатній квартирі, бо обмаль місця. Але якщо добре постаратися, все можливо.
Jobs.ua провів на сайті опитування, щодо змін, яких зазнали українські компанії під час війни та готовий з вами поділитися цікавими результатами.
Пропонуємо з’ясувати в цій публікації, які звички можна без жодних вагань назвати шкідливими, бо вони заважають відшукати роботу вашої мрії.
Jobs.ua рекомендує налагодити комфортний робочий процес за умови війни, щоб бути більш корисним та ефективним навіть в кризових ситуаціях.
Багато робочих процесів перейшли на дистанцію в онлайн-формат, як і проведення нарад та бізнес-зустрічей.
Портал Jobs.ua продовжує серію публікацій, спрямованих на популяризацію україномовного контенту. В цій статті ви дізнаєтеся про чудових українських блогерок, про яких варто згадати в розмові з колегами під час перерви на роботі.