«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Іноді невинні жарти колег переростають в справжній аб’юз, особливо коли ви бачитеся агресору в ролі зручної жертви, на кого можна вилити роздратування і негатив від роботи. Як протистояти цьому? Чи просто взяти та й звільнитися?
Корпоративне спілкування грає визначальну роль в організації та налаштуванню зовнішніх та внутрішніх процесів компанії.
Сьогодні в статті розглядаємо теми табу для дискусії в офісі в наш непростий час.
Сьогодні на Jobs.ua говоримо про конфлікти, як поводитись та як розібратися в конфліктних ситуаціях на роботі.
Якщо ви потрапили в компанію з токсичним керівником чи керівництвом, читайте цю статтю на Jobs.ua, щоб відшукати способи вирішення цієї проблеми.
Вміти правильно висловити подяку – не так уже й просто. Якщо ви мали щастя (чи нещастя) попрацювати на багатьох роботах за життя, вам чудово відомий той факт, що багато людей просто не вміють дякувати. Давайте розглянемо це питання докладніше – чому потрібно висловлювати подяку колегам по роботі та як правильно це робити.
Коли вам хтось несправедливо хамить на роботі, в цю мить вас найменше турбує питання – це в нього вроджена агресія чи набута? Так, причини агресії можуть бути різними, але реагувати на них потрібно адекватно. Далі розберемося, як це робити.
Jobs.ua досліджувало, які зміни відбулись в корпоративному просторі під час війни.
І в поведінці керівників по відношенню до ситуації, працівників можна спостерігати певні зміни, і з боку робітників.
Все це заради ефективних результатів всієї команди. І це правда, хіба може одна людина побудувати стабільний прибутковий бізнес? Через це одним з основних критеріїв пошуку співробітників в компанію сьогодні є командо орієнтованість.
Про те, як знайти підхід до найскладніших колег на роботі та завжди мати доброзичливу робочу атмосферу в колективі - наша сьогоднішня стаття на Jobs.ua