«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Про те, як знайти підхід до найскладніших колег на роботі та завжди мати доброзичливу робочу атмосферу в колективі - наша сьогоднішня стаття на Jobs.ua
Хто не вміє захищатися від агресії, зокрема пасивної, той ризикує стати об’єктом насмішок чи глузувань. Як від колег, так і від керівництва, якщо така поведінка саме в цьому колективі вважається прийнятною. Чим це загрожує тому працівнику, який не вміє захищати свої кордони на роботі, і як навчитися це робити? Давайте поговоримо на цю важливу тему.
Що може зробити керівник для команди та компанії, щоб триматися разом?
Перед багатьма людьми постає питання, як бути з проявом емоцій на роботі. Особливо це питання актуальне для людей, які за характером надто емоційні.
У вас було таке, що приходите на роботу без настрою, а тут іще колега чи начальник скаже щось ніби й невинне на перший погляд, але сказана фраза зачепить вас і роздратує? Мабуть, з такою ситуацією стикався кожен з нас.
Кожен з нас може навчитися домовлятися з колегами по роботі, клієнтами та партнерами по бізнесу, навіть якщо це непросто на перший погляд. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі прості та дієві поради, як домовитися з будь-яким колегою (і не тільки колегою).
Жити під одним дахом з аб’юзером або ж працювати під керівництвом такої людини – це величезний тиск на психіку, постійний стрес і можливі проблеми зі здоров’ям. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати в своєму начальнику справжнього аб’юзера.
Токсичність є однією з головних причин, за якою українці змінюють місце роботи. Робітники багатьох компаній діляться власним досвідом: їх робота досягає ефективності тільки в тому разі, коли вони почувають себе в колективі комфортно й вільно.
Вас коли-небудь насторожували надміру ввічливі люди? Здається, у ввічливості складно відшукати негативні сторони, і все ж вони є. Вживаючи безкінечні «будь ласка» та «дякую», такі люди навряд чи розуміють, що їхня надмірна ввічливість на роботі може бути шкідлива. Давайте розберемось, чому.
Від формату управління навіть в найдемократичнішій компанії залежить багато речей. Лідерські якості та інші таланти мудрого керівника здатні надихати на справжні подвиги; а ось нестерпні начальники, навпроти, можуть змусити покинути компанію найцінніших фахівців.