«Публікації» — в цьому розділі, ви зможете знайти, завжди свіжу й актуальну інформацію про ринок праці в Україні. Дізнатися останні новини, що стосуються працевлаштування. Знайти корисні публікації про роботу, поради від фахівців сфери працевлаштування та прочитати свіжі новини від наших партнерів.
Хто не вміє захищатися від агресії, зокрема пасивної, той ризикує стати об’єктом насмішок чи глузувань. Як від колег, так і від керівництва, якщо така поведінка саме в цьому колективі вважається прийнятною. Чим це загрожує тому працівнику, який не вміє захищати свої кордони на роботі, і як навчитися це робити? Давайте поговоримо на цю важливу тему.
Що може зробити керівник для команди та компанії, щоб триматися разом?
Перед багатьма людьми постає питання, як бути з проявом емоцій на роботі. Особливо це питання актуальне для людей, які за характером надто емоційні.
У вас було таке, що приходите на роботу без настрою, а тут іще колега чи начальник скаже щось ніби й невинне на перший погляд, але сказана фраза зачепить вас і роздратує? Мабуть, з такою ситуацією стикався кожен з нас.
Кожен з нас може навчитися домовлятися з колегами по роботі, клієнтами та партнерами по бізнесу, навіть якщо це непросто на перший погляд. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує вашій увазі прості та дієві поради, як домовитися з будь-яким колегою (і не тільки колегою).
Жити під одним дахом з аб’юзером або ж працювати під керівництвом такої людини – це величезний тиск на психіку, постійний стрес і можливі проблеми зі здоров’ям. Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує з’ясувати, за якими ознаками можна розпізнати в своєму начальнику справжнього аб’юзера.
Токсичність є однією з головних причин, за якою українці змінюють місце роботи. Робітники багатьох компаній діляться власним досвідом: їх робота досягає ефективності тільки в тому разі, коли вони почувають себе в колективі комфортно й вільно.
Вас коли-небудь насторожували надміру ввічливі люди? Здається, у ввічливості складно відшукати негативні сторони, і все ж вони є. Вживаючи безкінечні «будь ласка» та «дякую», такі люди навряд чи розуміють, що їхня надмірна ввічливість на роботі може бути шкідлива. Давайте розберемось, чому.
Від формату управління навіть в найдемократичнішій компанії залежить багато речей. Лідерські якості та інші таланти мудрого керівника здатні надихати на справжні подвиги; а ось нестерпні начальники, навпроти, можуть змусити покинути компанію найцінніших фахівців.
Ваш керівник - така ж сама людина, як і ви, з особистими почуттями, пріоритетами та цілями. А це значить, що в більшості випадків з ним цілком реально знайти спільну мову.