«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Якщо театр починається з вішалки, то будь-яка організація чи фірма починаються з телефону. Він, немов, нервова система організму будь-якого підприємства. Адже ефективності можна досягти лише в тому випадку, якщо на належному рівні буде працювати телефон. Але, чи вміємо ми правильно говорити по телефону?
Деякі спеціалісти в період пошуку роботи намагаються приділити максимально уваги резюме. Вони його ретельно вичитують, часто дописують, переписують і виправляють його. Але спеціалісти сфери рекрутингу стверджують, що постійне переписування і вдосконалення резюме не прискорює пошуку роботи, а в деяких випадках навіть шкодить. Саме тому для спеціаліста дуже важливо вчасно припинити виправляти резюме, а краще зосередитись на інших більш ефективних способах прискорити власне працевлаштування.
Результативність співбесіди на пряму залежить від схильності обох сторін та позитивному перебігу спілкування між ними. Здобувач і сам може відчути чи з’вявився цей зв’язок між ним та роботодавцем. Зробити це можна, будучи активними, зацікавленими, а для цього задавати влучні та правильні питання на співбесіді. І ставлячи питання роботодавцю чи HR-менеджеру, треба також мати почуття такту, бо можете розчарувати його. Якщо ви за собою помітили, що у нестандартних ситуаціях ви можете ставити безглузді питання, то, можливо, для вас стане виходом й справді ні про що не питати.
Пошук роботи для кожного спеціаліста дається по-різному. Для когось пошук роботи дається швидко та просто, для когось виникають певні труднощі, подолати які не завжди вистачає зусиль та часу. Тоді починають з’являтися міфи про пошук роботи, які часто формують труднощі та страхи. В цій статті jobs.ua вирішили спростувати найпопулярніші міфи про пошук роботи. Насправді, їх досить багато, але сьогодні тільки п’ять.
Коли ми погоджуємося на нову роботу, то перш за все думаємо про те, що доведеться робити або ким треба бути. Чи достатньо цього? Відповідь можна знайти у статті.
Однією з основних завдань менеджера з персоналу - вчасне закриття вакансій компанії. Будь-якого роботодавця турбує лише одне питання в цьому випадку: «Як швидко робітник буде підібраний?» Коли у HR-спеціаліста є достатньо часу для цього, то підібраний кандидат не складає великих труднощів. Якщо часу обмаль, то менеджеру з персоналу доводиться діяти в екстрених умовах і доволі коротших термінах. Саме тому будь-який менеджер з персоналу повинен мати навички швидкого пошуку спеціалістів на відкриту вакансію, проведення вакансій в короткий термін та аналітичні навички, щоб аналізувати здобувачів та відбирати найбільш відповідного вакансії спеціаліста.
Як отримати бажану роботу? Чого чекати від співбесіди? Як показати себе з найкращої сторони? Відповіді на ці питання ви знайдете у статті.
До речі, фахівці з соціальних відносин та корпоративного керування людськими ресурсами вважають, що премії, принаймні в кінці року, дуже прогнозоване явище, котрого цілком можливо досягти, керуючись певними порадами
Співбесіда щодо працевлаштування – це завжди стрес, як би ви до неї добре не готувалися. Вам доведеться швидко відповідати на безліч різних питання й рекламувати себе перед менеджером з персоналу, а можливо, перед цілою групою незнайомих людей. Коли прийде ваша черга ставити питання, чи будете до цього готові?
Для того, щоб максимально швидко та безболісно адаптуватися, будуйте свій робочий процес згідно з нашими рекомендаціями