«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Якщо для одних групова співбесіда стає справжнім випробуванням, то для інших – значною перевагою. Яке б відношення до неї не було у кандидатів, рекрутери впевнені, що це дієвий спосіб зекономити час та відсіяти найменш підходящих. Тому варто не хвилюватися і не впадати в паніку, а дізнатися, як пройти співбесіду успішно.
Сьогодні більшість роботодавців не поспішають працевлаштовувати людей у зрілому віці. У деяких випадках це цілком виправдано, проте частіше за все це просто стереотипність мислення. Якщо порівняти факти, то ті, кому за 50, можуть ще позмагатися з тими, кому ледь 25. І дати фору.
Йдучи на співбесіду, кожен кандидат сподівається на краще та вірить у свою перемогу. Проте почувши замість омріяного «так» відмову, важко не пасти духом. І коли докори сумління та пригнічення починають гризти зсередини, варто зупинитися і подумати: чому так трапилося? Ваше недопрацювання чи просто збіг обставин стали причиною відмови в роботі? Лише знайшовши відповідь, можна отримати реальні висновки і зрозуміти як діяти далі.
Ви можете називати рекомендаційний лист «віянням минулого», проте для отримання хорошої посади варто використовувати будь-які методи. Сьогодні він не обов’язковий, частіше достатньо лише надіслати резюме. Але ж збільшити шанси для успіху бажає кожен. Тим паче, якщо колишній керівник до вас гарно ставився і ви маєте вже певні досягнення та здобутки. Чому б цим не скористатися?
«Ви нам не підходите» — «Чому?» — «Вибір зроблено на користь іншого кандидата». Такий неприємний, проте не менш банальний діалог чув кожен, хто наполегливо прагне знайти гідну посаду. Відмови супроводжують дуже часто. На ринку праці конкуренція неймовірно велика. Але найгірше те, що роботодавці ніколи не поспішають з поясненнями. Тому в більшості випадків «непідходящий» кандидат йде далі шукати вакансії.
Питання про те, як скласти резюме, хвилює багатьох. Проте недостатньо його просто написати, важливо використати всі прийоми, щоб зробити його успішним. А це вже набагато важче. Проте ми готові взяти на себе таку ношу і розповісти всі секрети.
Тож, як виділитися із загальної маси претендентів та отримати бажану посаду?
Скайп став частиною нашого буденного життя. Сьогодні його сфера використання набагато ширша, ніж просте товариське спілкування. Цим сервісом користуються крупні міжнародні компанії, громадські організації, невеличкі фірми. З його допомогою проводять дистанційне навчання, курси, перекваліфікацію та отримують ліцензії та дипломи. Така практика вже давно відома в усьому світі. Продвинуті фірми та корпорації, які зацікавлені в розвитку свого бізнесу, активно застосовують нові форми та методи підбору персоналу. Співбесіда по скайпу стала буденним та звичним явищем у нашому суспільстві. Проте вона має специфіку і вимагає певної підготовки.
Якщо, переглядаючи вакансії, ви шукаєте речення «Готові розглянути кандидата без досвіду роботи» або «Допоможемо розвинути необхідні навички», то ви потрапили за адресою. Адже зараз піде мова про те, як розірвати замкнуте коло: немає роботи — немає досвіду, немає досвіду — немає роботи.
У багатьох спеціалістів відношення до пошуку роботи в літній період досить неоднобічне. З одного боку, літо - це період відпусток, з іншого - шанс забеспечити себе постійним місцем работи на наступний довгий проміжок часу. Компанії і работодавці навпаки ж, стверджують що не існує сезоних потреб в спеціалістах, осоюбливо, якщо бізнес не прив’язан до цього. Тому не слід втрачати надію на пошуки роботи цим літом.
Skype-співбесіда вже давно не викликає здивувань ні з боку работодавців, ні з боку здобувачів, а навпаки є відмінним рішенням, коли бракує часу. Як ви могли вже зрозуміти, співбесіда по Skype вимагає особливої підготовки спеціаліста. З одного боку, така зустріч спростовується, бо проводиться в зручних умовах. З іншого, викликає певні незручності, яких не існує при індивідуальних зустрічах. Сьогодні ми спробуємо вияснити як найпростіше впоратись з цим завданням спеціалісту і що для цього потрібно?