«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Вирушаючи на співбесіду з потенційним роботодавцем, здобувач повинен добре підготуватися. Потрібно знати не тільки, як відповідати на питання, а й як ставити їх. Якщо ви маєте мету – домогтися успіху, просунутися по кар'єрних сходах, значить, для вас має значення, в якій компанії працювати
Зміна професії стає частиною сучасного світу. Наприклад, фахівці стверджують, що у наступні декілька десятків років на планеті зникнуть більше 30 видів діяльності. У той же час багато людей відкривають для себе широкі перспективи, вони прагнуть оволодіти новими знаннями, навичками. Прогрес і неухильне економічне зростання вимагає ротації кадрів і пропонує нові вакансії. Дуже складно повністю реалізувати свій потенціал, сидячи на звичному місці, особливо без гідної зарплати, перспектив зростання у професії. Однак, кинувши погляд на інші галузі, можна спостерігати постійний дефіцит кадрів, вільні посади і робочі місця
Human Research manager (HR-менеджер), або аналітик з персоналу – це керівник трудових ресурсів, якому знайдеться місце у будь-якій успішній компанії. На сьогоднішній день це сучасна, цікава, добре оплачувана посада. Її може виконувати як сам керівник підприємства за сумісництвом, так і окремо найманий професійний співробітник компанії. Безсумнівно, HR-директор добре знає, що він робить, а ще краще, що робити його підлеглим. В іншому випадку про гідну зарплату і високі досягнення годі й фантазувати
Зміна працедавця не завжди пов’язана з негативними факторами на робочому місці, іноді співробітник прагне спробувати сили в іншій сфері для саморозвитку чи за сімейними обставинами. Багато експертів висловлюють думку про те, що повернення до старого колективу не буде вигідним як в психоемоційному, кар’єрному, так і в фінансовому плані. Проте для об’єктивної оцінки кожну ситуацію необхідно розглядати індивідуально
Прокрастинація – найлютіший ворог зайнятої людини. Це вона винна в повільному виконанні роботи, навіть дуже важливої. І це прокрастинація призводить до того, що замість вирішення основних завдань, ми сидимо в соцмережах або розглядаємо картинки в інтернеті. Знайомий стан, чи не так? Виявляється, йому є наукове пояснення, і навіть розроблено заходи боротьби з ним. Вірніше, підібрані кілька правил, які допомагають не відволікатися в робочий час на сторонні завдання. Готові? Тоді кидаємося у бій... з прокрастинацією
На сьогодні, з урахуванням скаженої динаміки ритму життя, питання про контроль робочого часу стоїть гостро. Не завжди персонал вміє концентруватися виключно на професійних завданнях. Згідно зі статистикою, майже до 30% часу витрачається даремно. Головним «винуватцем» такої ситуації є інтернет. Працівники офісів часто використовують всесвітню мережу в особистих цілях, просиджуючи 1–3 години на день у соцмережах, на форумах та інших ресурсах.
Добре, коли навчальний заклад влаштовує, а професія, яку опановуєте надихає. Але буває і навпаки: в кінці чи в середині навчання, а іноді й через кілька років роботи за спеціальністю виникає відчуття, що професія вам не підходить.
Сьогодні ті, кому більше 30-ти років до зміни професії чи до навчання чомусь новому вже ставляться простіше, ніж раніше. Теперішній освітній ринок наповнений програмами, курсами, тренінгами, майстер-класами на будь-який смак. Розглянемо кілька порад, як зробити вибір і отримати знання, які знадобляться в майбутньому.
Як працює Україна, впроваджуючи необхідні зміни у питаннях нормування та тривалості робочого часу людини
Керівник – така сама людина зі своїми «плюсами» та «мінусами» й певним багажем відповідальності, який так чи інакше, але проецирується на характер особистості.