«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Опитування виявили, що для 40% респондентів дуже важливо наскільки близько до місця їх мешкання розташована робота.
Шукаючи роботу, ми намагаємося ретельно скласти резюме, підготуватися до співбесіди. Але інколи забуваємо ще про одне, не менш важливе... Про свої акаунти в соціальних мережах.
Кожному з нас колись відмовляли. Це буває в різних ситуаціях: у якомусь проханні до людини при отриманні необхідного документа, при прийомі на роботу, в особистих стосунках і т. п. Нам не приємні відмови, ми від них страждаємо. Особливо страждає наша самооцінка… Але відмову можна повернути з користю для себе.
Незважаючи на те, що більшість суспільства здатна «навішувати» ярлики на тих, хто не схожий на них самих, інтроверту ніколи не слід намагатися змінювати свою особистість та поводитися «як більшість»
Для будь-якої сучасної людини робота і кар’єрне зростання – важливі аспекти життя. Напевне, багатьом хочеться в повній мірі розкрити і реалізувати внутрішній потенціал, завоювати повагу колег і керівника. Для досягнення бажаних цілей необхідно не лише бути висококласним спеціалістом, а й вміти налагоджувати контакт з людьми.
Офіс – це те місце, де ми проводимо достатньо багато часу, тому варто відчувати себе в ньому комфортно. А для цього необхідно притримуватись ряду неофіційних правил етикету, які допоможуть налагодити спілкування і уникнути неприємних ситуацій.
Серед буденної рутини ми часом в’язнемо в монотонності та не помічаємо, що світ рухається далі, а ми стоїмо. Творча криза чи робочий застій виникають у кожного. В такі моменті важливо вчасно зрозуміти це та негайно почати діяти.
Стати найкращим кандидатом на привабливу вакансію мріє кожен, хто шукає роботу. Проте показати свою компетентність, випромінювати впевненість, підкреслити перспективність не так вже й легко. Часто страх та хвилювання беруть гору, і тоді всі зусилля зводяться нанівець.
Ейчари називають таких «токсичними співробітниками». Чому «токсичні»? Бо здатні «викликати отруєння» всього колективу, вправно використовуючи психологічні методи впливу на оточення. Вони зовсім не виділяються серед інших зовнішньо, їх нереально розпізнати при першій зустрічі. Проте, якщо такий персонаж знайшовся, діяти треба негайно.
Споконвічне питання: «Робота чи особисте життя?» нагадує шекспірівське: «Бути чи не бути?» Цей вибір зробити надто складно, і знайти баланс між цими аспектами вдається одиницям.