«Публикации» — в этом разделе, вы сможете найти, всегда свежую и актуальную информацию о рынке труда в Украине. Узнать последние новости, касающиеся трудоустройства. Найти полезные публикации о работе, советы от специалистов сферы трудоустройства и прочитать свежие новости от наших партнеров.
Більш складною виявляється ситуація, коли вас одразу назначають керівником у новий для вас колектив й необхідно, щоб команда не зустріла вас "у багнети".
Уявіть собі скільки б ми могли зробити й досягти, якщо б завжди були зосереджені й не відволікалися. Насправді ж, чим серйозніше й складніше завдання стоїть перед нами, тим більше ми стаємо неуважними, відволікаємося на різні дрібниці, відтягуючи його виконання. Про те наскільки корисно в ці моменти було б вийти з соцмереж і вимкнути всі гаджети, знають всі. Тому разом пропонуємо звернути увагу на ще кілька порад, щоб працювати більш ефективно.
На роботі, та й у повсякденному житті, успішні стосунки з іншими людьми залежать від нашого вміння домовлятися. Але досить часто ми не з того боку підходимо до процесу ведення переговорів. Кріс Восс у своєму бестселері «Ніколи не йдіть на компроміс. Техніка ефективних переговорів» розкриває секрети ефективних перемовин, набутих і опрацьованих ним під час служби у Федеральному Бюро Розслідувань.
Ваш інтернет-магазин «засвітився» на українському ринку – це прекрасно. Але завжди є, куди рости і розвиватися. І наступним кроком може стати успішний вихід на світові ринки.
Колись так станеться, і ви дізнаєтеся, що керівництво вважає вас безвідповідальним, колеги – неробою та клоуном. Що в такому випадку робити? Змінити навколо себе людей чи, можливо, попробувати все ж таки виправити це негативне враження на більш позитивне. На думку психологів, змінити погане враження оточуючих про себе можна двома способами.
Розглянемо разом з Jobs.ua, яких кроків потрібно дотримуватися, щоб прийняти працівника на роботу згідно чинного законодавства, а також які фінансові санкції чекають на порушників Кодексу законів про працю.
Великі лідери, на відміну від простих управлінців, вміють повести за собою і надихнути. Таким був Лі Гонхі, молодший син засновника Samsung, який керував компанією більше тридцяти років і спромігся зробити з локальної південнокорейської компанії потужну транснаціональну корпорацію, яку знають в усіх куточках світу.
Джордан Пітерсон – клінічний психолог за фахом – і сам пережив затяжну депресію, тому чудово знає, про що говорити з людьми, які переживають складний період у житті. Його книга «12 правил життя. Як побороти хаос» розповідає про те, як впорядкувати своє життя, слідуючи дванадцяти простим правилам.
Аби життя було насиченим і щасливим, а робота – продуктивною, зверніть увагу на корисні звички. З початком нового тижня звикайте до нової корисної звички. Разом з jobs.ua пропонуємо спробувати навчитися робити перепочинок.
Стосунки з грошима закладаються ще в дитинстві. Якщо у вас проблеми із вмінням заощаджувати гроші чи їхньою постійною нестачею, коріння фінансових негараздів криються саме там. Так, ми не можемо повернутися в дитинство, але ми можемо змінити своє ставлення до грошей.